حسن یزدانی فردا زیر تیغ جراحان می رود

به گزارش رکنا ، حسن یزدانی قهرمان کشتی کشورمان که در حین تمرین عصر روز چهارشنبه گذشته با تیم بازار بزرگ برای حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان، از ناحیه زانو به شدت آسیب دید، روز جمعه همراه با سرمربی تیم ملی آزاد راهی تهران شد تا مراحل تشخیص و درمان را پشت سر بگذارد.

او روز گذشته مورد معاینه دکتر کیهانی قرار گرفت و با تجویز او باید جراحی از طریق آرتروسکوپی را انجام بدهد.

دکتر پورسعید رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی درباره وضعیت درمانی حسن یزدانی گفت: جراحی حسن یزدانی فردا دوشنبه ۲ دی ماه زیر نظر دکتر کیهانی انجام می‌شود.

مردم خیالشان راحت، در المپیک هستم

حسن یزدانی قهرمان کشتی کشورمان می‌گوید: قبل از مسابقه در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان از ناحیه زانو دچار درد شدم، یک مصدومیت کهنه باعث شد نتوانم مسابقات را ادامه دهم.

او افزود: همان شب دکتر تیم ملی و دکتر کیهانی وضع زانوی آسیب دیده‌ام را بررسی کردند و قرار است فردا به روش لیزر جراحی کنم.

یزدانی گفت: خوشبختانه روحیه ام بالا است و این مصدومیت سبب شد انگیزه چند برابری داشته باشم و شک ندارم با دعای خیر مردم می‌توانم از دو ماه دیگر روی تشک بروم و به تمریناتم ادامه دهم.

قهرمان کشتی کشورمان افزود: از همه مردم ممنون هستم که در فضای مجازی و تماس تلفنی، به من روحیه می‌دهند، شک نداشته باشید که در رقابت‌های المپیک حضور خواهم داشت و یک مدال خوش رنگ به ملت ایران تقدیم می‌کنم.

پزشکان پیش بینی کردند حسن یزدانی در کمتر از دو ماه دیگر می‌تواند روی تشک برگردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟