گزارش اختصاصی رکنا از نخستین سمینار بدنسازی نچرال (طبیعی) در تاریخ ورزش ایران+ فیلم و تصاویر
حجم ویدیو: 8.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16

به گزارش رکنا، پس از گذشت حدود ۳ ماه از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های فیزیک نچرال در تاریخ پرورش‌اندام کشورمان، اواخر آذر ماه قرار است نخستین دوره رقابت‌های نچرال دانشجویی نیز در تهران برگزار شود.

امروز، جمعه اول آذر ماه جاری نخستین سمینار علمی آموزشی بدنسازی نچرال در کشورمان به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی علامه طبرسی تهران برگزار شد.

در این سمینار که با حضور چهره‌های سرشناس پرورش‌اندام، رنگ و بوی جدی‌تری نیز به خود گرفته بود، شاهد استقبال قابل توجهی از سوی علاقمندان به بدنسازی نچرال یا همان طبیعی بودیم.

سمینار پرورش اندام

شایان ذکر است که در علوم بدنسازی، به رشته‌هایی که در آن‌ها استفاده از داروهای استروییدی ممنوع است، در اصطلاح بدنسازی نچرال گفته می‌شود. رشته‌هایی که بدون شک توجه و پرداختن به آن‌ها باعث ایجاد فصلی نو در تاریخ پرورش‌اندام کشورمان خواهد شد.

به هر ترتیب، نخستین سمینار تخصصی نچرال در پرورش‌اندام کشورمان از ساعت ۱۰ تا ۱۴ امروز، جمعه اول آذرماه در دانشگاه علامه طبرسی در حالی برگزار شد که در آن شاهد حضور کمرنگ رسانه‌های پرورش‌اندام نیز بودیم.

برگزاری این سمینار طبق روال سایر برنامه‌های نچرال بر عهده رضا لک و فرهاد عزیزی بود. چهره‌هایی که ردپای پررنگ آن‌ها در پروسه نچرال کشورمان غیرقابل چشم‌پوشی است.

سمینار پرورش اندام

در نخستین سمینار بدنسازی نچرال کشورمان، به مرور مبحث‌های کلی نچرال پرداخته شد و ارائه این مباحث نیز بر عهده دکتر زهرا مهدویان و دکتر علیرضا میری بود.

همچنین مهمان ویژه سمینار، نماینده محترم مجلس، دکتر کواکبیان نیز دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخته و البته نقطه نظر خود پیرامون بدنسازی نچرال را نیز بیان کرد.

از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در سمینار تخصصی بدنسازی نچرال می‌توان به جهانبخش مریدیان رییس کمیته داوران فدراسیون پرورش‌اندام و البته تنی چند از قهرمانان این رشته ورزشی پرطرفدار اشاره کرد.

سمینار پرورش اندام

در پایان این سمینار که البته به صورت کاملا رایگان نیز برگزار شد به کلیه شرکت‌کنندگان که بالغ بر ۶۰۰ نفر بودند، سرتیفیکیشن یا همان گواهی گذراندن دوره تقدیم شد.

لازم به ذکر است که نخستین دوره بدنسازی نچرال دانشجویی در کشورمان، ۲۸ و ۲۹ آذرماه در تهران و در مکانی که متعاقبا اعلام می شود، برگزار خواهد شد.

در نخستین دوره مسابقات نچرال دانشجویی، علاوه بر رشته فیزیک، مسابقات پرورش‌اندام و البته دسته معلولین نیز برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سمینار پرورش اندام

سمینار پرورش اندام

سمینار پرورش اندام

کدخبر: 520037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟