طعنه تونی کروس به مصدومیت گرت بیل

به گزارش گروه ورزشی رکنا، گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید از ماه اکتبر و زمانی که برای حضور در تیم ملی کشورش ولز به این تیم ملحق شده بود دچار مصدومیت شد تا کنون دیگر نتوانسته با پیراهن رئال مادرید بازی کند و انتظار می‌رود این هفته هم در بازی رئال مقابل آیبار در زمین حضور نداشته باشد. تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید از گرت بیل به دلیل این مصدومیت انتقاد کرد.

بیل و کروس

کروس در یک مصاحبه وقتی با سوالی درباره آینده گرت بیل در رئال مادرید روبرو شد در پاسخ گفت:" نمی‌دانم. امسال تابستان او تا یک قدمی ترک باشگاه پیش رفت. بعد از این همه اتفاقی که بین او و باشگاه افتاده، با اینکه به نظر می‌رسد دو طرف آن اتفاق‌ها را فراموش کرده‌اند ولی بازگشت به شرایط نرمال به این راحتی‌ها نیست".

بیل و کروس

ستاره آلمانی رئال مادرید در ادامه گفت:" با توجه به این مسائل من احساس می‌کنم گرت بیل انگیزه لازم را دارد و چند بازی خیلی خوب برای ما انجام داده ولی وقتی شما برای بازی در تیم ملی کشورتان می‌روید و بعد از آن دیگر نمی‌توانید برای باشگاه‌تان بازی کنید، هم بازیکن و هم باشگاه را ناراحت می‌کند. اگر او زمانی که دوباره می‌خواهد برای تیم ملی کشورش بازی کند، سالم شده باشد این یک مقدار بحث‌برانگیز خواهد بود". برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟