جناب سرهنگ باز هم گاف داد و این بار سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس را به‌عنوان بازیکن لوانته معرفی کرد؛ اشتباهی که درنهایت محرومیت او از گزارشگری را در پی داشت و شبکه ورزش در اطلاعیه‌ای علیفر را تا اطلاع ثانوی از گزارشگری رقابت‌های فوتبال منع کرد. با این حال جناب سرهنگ از خودش دفاع کرده و معتقد است این بار اسیر ویکی پدیا نشده است. گفت‌وگو با علیفر را در ادامه می‌خوانید:

داستان از چه قرار بود؟ باز هم ویکی پدیا؟!

اسکای اسپرت یکی از معتبرترین سایت‌های دنیا در زمینه فوتبال است که به‌طور مرتب و دقیق ترکیب همه تیم‌ها و بازی‌ها و مشخصات و اسم ورزشگاهی که بازی در آن برگزار می‌شود، حتی بازی‌های کم اهمیت در آسیا و آفریقا را قبل از آغاز مسابقه روی سایت خود قرار می‌دهد. برهمین اساس اگر سایت معتبر اسکای اسپورت را ببینید، متوجه می‌شوید در لاین آپ بازی اسم سیدجلال حسینی ذکر شده بود که اگر روی اسم وی کلیک می‌کردید، اسم و عکس سیدجلال به همراه مشخصاتش می‌آمد؛ بنابراین قبل از بازی این کار را انجام دادم و اسم سیدجلال را در ارنج لوانته دیدم و زمانی که اسم او را کلیک کردم و با عکس و مشخصاتش مواجه شدم، در گزارشم اسم او را اعلام کردم.

بیشتر بخوانید:گاف بزرگ علیفر و ادعای بزرگترش + عکس

اما اگر سیدجلال به لوانته می‌رفت، مثل بمب صدا می‌کرد!

در نقل و انتقالات، پول طوری حکومت می‌کند که نمی‌شود به صورت دقیق روی موضوعی حساب و کتاب باز کرد.

آخر امکان نداشت کسی چنین خبری را نفهمد!

در هر صورت امکان داشت مدیر پرسپولیس یا مسئولان این باشگاه نخواهند این خبر را رسانه‌ای و انتقال سیدجلال را اعلام کنند. یا مثلا به واسطه پول کلانی که گرفته‌اند قرار بوده این انتقال را قبل از بازی با نفت آبادان اعلام کنند. من هفت، هشت دقیقه قبل از بازی ترکیب را گرفتم که اسم سیدجلال در ترکیب بود.

واقعا پای ویکی پدیا در میان نبود؟

اصلا پای این سایت در میان نبود. ویکی پدیا تنها سایت مرجع جهان است که می‌توان آن را ویرایش کرد و سایت معتبری مثل اسکای اسپرت ابدا قابل ویرایش نیست.

مثلا نمی‌شد به‌عنوان اولین نفری که این موضوع را کشف کردید، با آب‌وتاب بیشتری آن را بیان کنید؟

روی آنتن زنده نمی‌توان در مورد این مسائل توضیح داد. وقتی ارنج را می‌بینید و روی اسم حسینی کلیک کرده و با عکس و مشخصاتش مواجه می‌شوید دیگر جای سوال و شک باقی نمی‌ماند؟ حالا مگر چه شده که تا این اندازه حساسیت ایجاد می‌شود.

‌می‌شد با تحلیل بیشتری این موضوع را ارزیابی کرد.

درست است و باید بیشتر تحلیل می‌کردم. ولی من هم برای اینکه مطمئن شوم اسم حسینی را کلیک کردم که عکسش آمد و این در حالی است که اگر ویرایش هم شده بود، هیچ‌گاه عکس سیدجلال را نشان نمی‌داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟