سرمربی لیورپول درگیری بین بازیکنان تیمش را تکذیب کرد

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از ساکرنت، لیورپول در زمین برنلی توانست با سه گل به برتری برسد و برای اولین‌بار در تاریخ ۱۲۷ ساله خود به ۱۳ برد پیاپی در لیگ برتر دست یابد. بعد از آن که سادیو مانه تعویض شد و روی نیمکت قرار گرفت، او واکنش تندی به یک صحنه در بازی داشت و معتقد بود محمد صلاح باید به او پاس می‌داده است. همین واکنش باعث شد تا شایعاتی درباره اختلاف این دو مهاجم شنیده شود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با رد اختلاف دو مهاجم تیمش گفت: مانه نتوانست احساسات خودش را کنترل کند و من این موضوع را دوست دارم. همه چیز حل شده است. او به خاطر یک صحنه و اتفاقاتی که در آن رخ داده بود، ناراحت بود ولی الان همه چیز حل شده است. این چیزها پیش می‌آید چون ما انسان هستیم و احساس داریم و چنین چیزهایی رخ می‌دهد. بعد از بازی با بازیکنان صحبت کردیم و این مساله حل شد. خوشبختانه یک هفته بازی نداریم و شما می‌توانید هر چیزی بنویسید و من البته به این مساله اعتنا نمی‌کنم. بعد از یک هفته هم دیگر کسی چیزی یادش نمی‌آید.

لیورپول بعد از پایان تعطیلات باید در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف نیوکاسل برود که این دیدار در آنفیلد برگزار می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟