خوش اندام ترین بدنساز ایرانی در اسپانیا روی استیج می رود  / قول می‌دهم مهدی بهارلو در مسترالمپیای آماتوری مدال آور شود + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 27.93M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22

به گزارش گروه پرورش‌اندام رکنا، قهرمانان ایران که در قالب تیم نسیم مکمل تحت هدایت استاد محرم پناهی تورنمنت اسپانیا اعزام شده‌اند، اغلب امروز یکشنبه 19 خردادماه روی استیج خواهند رفت.
اما یکی از ورزشکاران اعزامی کشورمان که امروز در رشته فیزیک کلاسیک روی استیج اسپانیا می‌رود، مهدی بهارلوست؛ همین موضوع بهانه‌ای شد تا با برادر او وحید بهارلو که خود از ورزشکاران حرفه ای و نامدار دسته 212 پوندی‌های پرورش اندام است، گفت و گویی کوتاه انجام دهیم که در ذیل آمده است.
آقای بهارلو سطح مسابقات مسترالمپیای اسپانیا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
خب باید اذعان کنم که مسابقات مسترالمپیای از لحاظ کیفیت در نوع خود بی‌نظیر است. این تورنمنت سال گذشته در دو بخش حرفه ای‌ها و آماتورها برگزار شد اما به دلایلی که دقیقا مشخص نیست، امسال تنها شاهد برگزاری جدال ورزشکاران آماتور خواهیم بود. با وجود این موضوع اما باز هم به جرات می‌توانم بگویم که این رقابت جزو سه رقابت برتر پرورش‌اندام در سطح جهان از لحاظ کیفیت ورزشکاران و همچنین برنامه ریزی مسابقات به شمار می‌رود؛ به طوری که بنده خودم اگر بخواهم شاگردی را روانه مسابقات برون‌مرزی کنم، بدون شک انتخابم مسابقات مستر المپیای اسپانیا خواهد بود.
برادرتان مهدی هم در این تورنمنت حاضر است، ایشان شاگرد خود شماست؟
بله، ایشان از روز اول آغاز ورزش خود شاگرد بنده بود و تمام کارهای ورزشی او از دوران نوجوانی تا به امروز بر عهده من بوده است.
پیرامون نحوه آمادگی او برای مسابقات اسپانیا توضیح می‌دهید.
خب هدف ما از همان روز نخست شرکت در مسابقات اسپانیا بود و به همین دلیل هم مهدی حدود 6 ماه را در رژیم گذراند. کاملا با ژنتیک برادرم آشنام و مطمئنم که استیج اسپانیا محلی مناسب برای شروع درخشش مهدی بهارلو است. او در دسته دوم فیزیک کلاسیک شرکت کرده و در صورت بارگیری مناسب با 85 کیلوگرم در مسابقه اسپانیا شرکت خواهد کرد. 
چه نتیجه ای را برای برادرتان در تورنمنت اسپانیا پیش‌بینی می‌کنید؟
از الان نمی خواهم جایگاه دقیق او را پیش‌بینی کنم اما از همین جا به شما قول می‌دهم که مهدی جزو سه نفر برتر این مسابقات قرار خواهد داشت.
از خودتان چه خبر؟ گویا قرار است مهرماه در رقابت حرفه‌ای میلان روی استیج بروید.
بله دقیقا! هفته اول مهرماه یعنی یک هفته پس از مستر المپیای آمریکا، رقابت حرفه‌ای وزن آزاد میلان برگزار می‌شود و من نیز به طور حتم در این مسابقه حضور خواهم داشت. به علت نزدیکی رقابت میلان با مستر المپیای آمریکا و البته جایزه نقدی بالای آن، تقریبا تمام نوابغ ورزش بدنسازی در ایتالیا جمع خواهند بود. همین موضوع باعث شده که تمام توان خودم را به کار بگیرم تا جدی‌ترین چالش زندگی ورزشی ام تجربه کنم. چرا که می خواهم بدانم بعد از این همه سال حضور در ورزش بدنسازی حرفه ای، چه جایگاهی را بین بزرگان جهان در اختیار دارم.
در حال حاضر با 120 کیلوگرم وزن در دوران حجم به سر می‌برم و جا دارد از تریبون رکنا به جامعه پرورش‌اندام کشورمان اعلام کنم که بهترین نسخه وحید بهارلو را انشالله در استیج میلان خواهید دید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟