اظهارات سهیلا منصوریان درباره حضور حاشیه‌سازش در جشن تولد فوتبالیست معروف!

به گزارش رکنا ، یکی از برج‌سازهای معروف تهران به مناسبت تولد شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس جشن تولدی در هتل اسپیناس برگزار کرد تا ضیافتی خودمانی با حضور بعضی از ستارگان فوتبال و ورزشکاران و هنرمندان تشکیل شود‌. یکی از میهمانان حاضر در این مراسم سهیلا منصوریان، عضو تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان بود. همین مساله بهانه‌ای شد تا سراغ این ووشوکار مطرح برویم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با یکی از خواهران منصوریان را در ادامه می‌خوانید.

از آخرین وضعیت‌تان بگویید. ظاهرا مسابقه مهمی در پیش دارید.
بله، حسابی مشغول تمرین هستم. حدود ۲۰ روز دیگر مسابقه خیلی مهمی در کشور ترکیه دارم و تمام تلاشم را می‌کنم رقیب نامدارم را شکست بدهم. رقیب من هفت طلای جهانی کیک بوکسینگ را دارد و قهرمانMMA بوده است. امیدوارم بتوانم او را شکست بدهم و البته هدف نهایی‌ام شرکت در مسابقات جهانی است. امیدوارم در آنجا طلا بگیرم تا پرچم کشور عزیزم را بالاتر از بقیه پرچم‌ها ببینم.

حضورتان در جشن تولد شجاع خلیل‌زاده غافلگیرکننده بود. قصه چه بود؟
آقای عبدی یکی از آشنایان هستند. ایشان می‌خواست آقای خلیل‌زاده را که اتفاقا سال‌هاست که او را هم می‌شناسم برای جشن تولدش سورپرایز کند و به همین دلیل از من و بعضی از دوستان دیگر دعوت کردند که در این مراسم باشیم و من هم با کمال میل پذیرفتم.

به جز شما چه کسانی در این ضیافت حضور داشتند؟
تعداد حاضران ۱۰ تا ۱۵ نفر بیشتر نبود‌. اگر اشتباه نکنم آقایان کامیابی‌نیا، رفیعی، نعمتی و ماهینی در جمع فوتبالیست‌ها بودند، آقای محسن ابراهیم‌زاده خواننده خوش‌صدای کشورمان هم بودند و چند نفر دیگر از فیلمسازان و البته نمایندگان مجلس.

شما اصفهانی هستید. حضور در جشن تولد یک پرسپولیسی برای سپاهانی‌ها قابل هضم نیست!
بعد از مراسم متاسفانه عده‌ای از استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها در فضای مجازی به من حمله کردند و اتهام رنگی بودن زدند. این مراسم برای جشن قهرمانی پرسپولیس نبود که اگر این‌چنین بود همه بازیکنان پرسپولیس در آن حضور داشتند. فقط تولد یکی از بازیکنان بود. آقای خلیل‌زاده از زمانی که در سپاهان بازی می‌کرد فوتبالش را دنبال می‌کردم و انصافا یکی از بهترین‌های فوتبال این مملکت است. باید بگویم من طرفدار رنگی نیستم و برای همه بازیکنان فوتبال کشورم احترام قائلم و در کل طرفدار تیم ملی ایران و تیم بارسلونا هستم.

ظاهرا خیلی زیاد فوتبال را دنبال می‌کنید. فکر می‌کنید خلیل‌زاده بالاخره به تیم ملی برگردد؟
بله، من عاشق فوتبال هستم. به شما قول می‌دهم خلیل‌زاده امسال به تیم ملی دعوت خواهد شد. شک نکنید حقش است که پیراهن تیم ملی را بپوشد. او در تمام این سال‌ها جزء بهترین‌ها بوده و امیدوارم به حقش برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟