کی‌روش انتقام ایران را از ژاپن گرفت

اولین بازی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش با پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل ژاپن به پایان رسید. در ورزشگاه یوکوهاما، رادامل فالکائو در دقیقه 63 زننده تنها گل تیم میهمان بود.

آخرین بازی کی‌روش به عنوان مربی تیم ملی ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هم مقابل ژاپن برگزار شد که با برتری سه بر صفر سامورایی‌های آبی به پایان رسید. مربی پرتغالی اما با این برد موفق شد انتقام شکست اخیر را از این تیم بگیرد.

کی‌روش بازی را با ترکیبی هجومی و آرایش 2-4-4 شروع کرد، ولی برتری در نیمه اول با ژاپن بود. این تیم با درخشش ناکاجیما، هافبک الدحیل فرصت‌های خوبی داشت، با این حال این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم متعادل شد و کلمبیا توانست ژاپن را به دردسر بیاندازد. در دقیقه 64 شوت زاپاتا که تازه به زمین رفته بود به دست تومیاسو خورد و داور اعلام پنالتی کرد. فالکائو، کاپیتان کلمبیا این توپ را به تنها گل بازی تبدیل کرد. یک دقیقه بعد موریل می‌توانست گل دوم کلمبیا را بزند، ولی قبل از ضربه تعادلش را از دست داد. در دقیقه 82 ناکاجیما فرصت داشت گل تساوی ژاپن را بزند، ولی شوت او با فاصله کمی بیرون رفت.

کلمبیا در ادامه اردوی تدارکاتی‌اش در آسیا یک بازی تدارکاتی هم با کره جنوبی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟