دورتموند بهترین تیمی است که در آن بازی کرده‌ام

ویتسل 29ساله که در جام جهانی روسیه بازی‌های درخشانی برای تیم ملی کشورش بلژیک به نمایش گذاشت، بعد از 18 ماه حضور در لیگ چین به بوروسیا دورتموند پیوست. او تا کنون با پیراهن زردرنگ دورتموند نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشته.

ویتسل قبل از آن با باشگاه‌های استاندارد لیژ و زنیت سنت‌پترزبورگ قهرمانی در لیگهای بلژیک و روسیه را تجربه کرده بود و مدتی هم در باشگاه بنفیکای پرتغال توپ زده بود. ولی ویتسل حالا می‌گوید دورتموند فوق‌العاده‌ترین باشگاهی است که در آن بازی کرده و هیچگاه در تیمی به این خوبی توپ نزده است.

ویتسل در گفتگو با وبسایت رسمی بوندس‌لیگا گفت:" بله من در دوران فوتبالی‌ام اولین بار است که در تیمی به این خوبی بازی می‌کنم و احساس می‌کنم در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور دارم. علاوه بر دورتموند، خود بوندس‌لیگا هم فوق‌العاده است. فکر نمی‌کردم سطح لیگ آلمان اینقدر بالا باشد. بهترین تجربه‌های فوتبالی من یکی بازی برای تیم ملی بلژیک و یکی بازی در بوروسیا دورتموند است".

درحالیکه بعد از پیوستن ویتسل به دورتموند در انتهای تابستان، برخی می‌گفتند او بعد از درخشش در جام جهانی با یک افت مقطعی مواجه خواهد شد ولی ویتسل بر خلاف این پیش‌بینی‌ها از همان ابتدا برای دورتموند درخشان ظاهر شد. او در اولین بازی خود برای دورتموند در جام حذفی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد تا تیم لوسین فاور را از شکست نجات دهد و سپس در بازی مقابل لایپزیش اولین گل بوندس‌لیگایی خود را به ثمر رساند. ویتسل اوایل همین ماه اولین گل چمپیونزلیگی خود را هم در جریان پیروزی 4-0 دورتموند مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند.

ویتسل در گفتگو با وبسایت رسمی بوندس‌لیگا گفت:" آمدن به آلمان برای من چالش بزرگی بود ولی می‌دانستم کیفیت لازم برای بازی کردن در این تیم را دارم. اگر مطمئن نبودم که می‌توانم برای دورتموند مفید باشم تصمیم دیگری می‌گرفتم. یا در چین می‌ماندم یا ... نمی‌دانم، به هر حال تصمیم دیگری می‌گرفتم".

ویتسل در ادامه گفت:" ولی الان خیلی خوشحالم. راستش انتظار نداشتم دورتموند به این خوبی بازی کند. چون ما بازیکنان جوان زیادی داریم و خیلی از بازیکنان این فصل دورتموند تازه به این تیم ملحق شده‌اند. معمولاً تیمی که چنین شرایطی دارد برای رسیدن به هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارد ولی ما خیلی زود به یک تیم فوق‌العاده تبدیل شده‌ایم و در حال نتیجه گرفتن هستیم و این عالی است".

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟