تمجید ستاره تیم ملی بلژیک از ژاپن و فغانی

تیم ملی بلژیک روز گذشته با ارائه نمایشی برتر موفق شد با دو گل از سد تیم ملی انگلیس بگذرد و عنوان سومی جام جهانی را از آن خود کند. عنوانی که افتخاری ارزشمند برای فوتبال این کشور به حساب می آید.

پس از پایان بازی، کوین دی بروینه هافبک تاثیرگذار تیم بلژیک در گفت و گویی اختصاصی با خبرآنلاین در مورد عملکرد تیم ملی بلژیک و البته قضاوت Judgment علیرضا فغانی،داور ایرانی بازی دیروز صحبت کرد:

خیلی ها فکر می کنند که حق این نسل از فوتبال بلژیک قهرمانی در این رقابت ها بود. چه شد که بلژیک نتوانست قهرمان شود؟

-باخت هم بخشی از فوتبال است و ما باید آن را بپذیریم. هر تیمی که در این سطح قرار دارد قدرتمند است. دیدید که فرانسه چه تیم خوبی بود.ما بازی را به فرانسه واگذار کردیم و این چیزی است که باید بپذیریم. از نمایش خودمان رضایت داریم و فکر می کنم که تماشاگران از بازی ما لذت بردند. الان باید استراحت کنیم و بعد دوباره تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

در بازی مقابل ژاپن که یک تیم آسیایی بود، شما سورپرایز شدید و یک شوک به تیم شما وارد شد. چه اتفاقی در آن بازی افتاد؟

هیچ شوکی در کار نبود. هر تیمی می تواند با هر کیفیتی بازی کند. در یک بازی هم لحظات خوب وجود دارد هم لحظات سخت. ما دو بر صفر عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و در نیم ساعت آخر هجومی کار کردیم و توانستیم سه گل بزنیم و گل های چهارم و پنجم را هم می توانستیم بزنیم که نشد. آن ها تیم خوبی بودند اما فوتبال 90 دقیقه است و در دقیقه 60 به پایان نمی رسد.

نظرت درباره علیرضا فغانی چه بود؟

او کارش را انجام داد. وقتی داور را نشناسی او همیشه کارش را به بهترین شکل انجام می دهد!

 

 

کدخبر: 397955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟