خیز کاوه رضایی برای جام جهانی

کاوه رضایی در مصاف دوستانه شب گذشته با روسیه نیمکت نشین بود تا همان طور که پیش بینی می شد سردار آزمون در پیشانی خط حمله ایران به میدان برود و دوباره زننده تک گل ایران لقب بگیرد. گلی که نشان داد این مهاجم جوان روبین کازان جایگاهی تثبیت شده در ترکیب اصلی ایران دارد و کی روش بعید به نظر می رسد بازیکن دیگری را به او ترجیح بدهد.
با این وجود در 25 دقیقه پایانی بازی کاوه رضایی ستاره این روزهای شارلروا دوباره فرصت پیدا کرد تا توانایی های خود را مقابل میزبان جام جهانی هم نشان بدهد. این بازیکن که مقابل توگو بهترین بازیکن تیم ملی بود در همین مدت زمان کوتاه هم با دوندگی و جنگندگی در خط حمله ایران بارها مدافعان روسیه را آزار داد تا با این عملکرد خیز بلندی برای حضور در مرحله نهایی جام جهانی بردارد.
بعد از حضور در دو بازی دوستانه برابر توگو و روسیه کاوه رضایی بار دیگر به تمرینات شارلروا بازگشت به این امید که با ادامه درخشش در خط حمله این تیم بلژیکی و خلق شگفتی در ژوپیرلیگ همچنان به مستحکم کردن جایگاه خود در تیم ملی برای قرار گرفتن در فهرست نهایی مسافران ادامه بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟