ضرر بزرگ بازیکن تیم امید که استوری عجیب گذاشته بود!

 

شاید در ابتدای فصل اینطور به نظر می‌رسید که در بین جوان‌های روی نیمکت پرسپولیس محمد امین اسدی بیشتر از بقیه به ترکیب نزدیک باشد و طی نیم‌فصل اول که دست برانکو خالی است بیشتر از بقیه بازی کند اما حالا غیر از ابوالفضل درویش‌وند دروازه‌بان سوم پرسپولیس، شاهین عباسیان و احسان حسینی که مدافع میانی است بقیه جوان‌های این تیم طعم حضور در میدان را چشیده‌اند و اسدی در حسرت بازی است.

اسدی که قد و قامت نسبتا خوبی هم دارد در بازی‌های پیش‌فصل و دیدارهای دوستانه ابتدای فصل حتی موفق به گلزنی هم شده بود و به نظر می‌رسید در روزهایی که منشا نتواند به وظیفه خود در خط حمله عمل کند رزرو مناسبی برای او باشد اما اتفاقی که در جاکارتا رخ داد باعث شد این مهاجم بااستعداد از جلوی چشم کرانچار و برانکو به صورت توامان دور شود.

هر چند اسدی مدعی بود صفحه اینستاگرامش را حک کرده‌اند اما حاشیه‌هایش خیلی زود جلوی شکوفا شدنش در پرسپولیس را گرفت و در شرایطی که می‌توانست از این نیم‌فصل به عنوان فرصت طلایی استفاده کرده و خودی نشان دهد به دست خود ضرر بزرگی به آینده فوتبالی‌اش زد. حالا و بعد از اینکه غائله جاکارتا خوابیده اسدی علاوه بر اینکه دیگر به تیم امید دعوت نشده و احتمالا نخواهد شد، با وجود بازگشت به تمرینات پرسپولیس در لیست این تیم جایی نمی‌گیرد. در واقع با اینکه برانکو به شدت با کمبود بازیکن روبروست و می‌تواند در هر بازی 20 نفر را در لیست مسابقه بگنجاند اما اسدی را بیرون می‌گذارد تا نشان دهد با حاشیه‌ها برخورد می‌کند و به دنبال تادیب این بازیکن جوان است .

حالا در شرایطی که بازیکنانی مثل همتی و حسین‌پور فرصت بازی پیدا می‌کنند و خیلی‌ها درباره دیگر نفرات مثل شاهین عباسیان و احسان حسینی حرف می‌زنند هیچکس درباره محمدامین اسدی و اینکه چقدر می‌تواند به خط حمله تیمش کمک کند چیزی نمی‌گوید. در این میان خود اسدی وقتی می‌بیند هم‌رده‌هایش در تیم امید پرسپولیس حالا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بازی می‌کنند حرص می‌خورد و از خودش عصبانی می‌شود که چرا به دست خود فرصت‌های به این بزرگی را سوزاند و حالا باید دوره تنبیه را بگذراند تا کم‌کم شانس بازگشت به نیمکت پرسپولیس را پیدا کند. نیمکتی که در نیم‌فصل دوم برای امتحان‌پس‌داده‌هایی مثل همتی، حسین‌پور و علوان‌زاده هم تنگ خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ دلخراش این 2 بچه زیبا در سیل تنکابن / آنها مسافر بودند + عکس

اولین تصاویر انتشار یافته از داخل کنسولگری عربستان بعد از قتل جنجالی در استانبول + جزییات

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

فروش آبجو الکلی در سوپرمارکت های تهران!

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

 

کدخبر: 423467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟