مسی تا یک قدمی اسپانیولی شدن رفته بود

مسی آن روزها در اولین روزهای دوران فعالیت خود در فوتبال بزرگسالان بوده اما به جای پیوستن به اسپانیول در نهایت از نوکمپ سر در می‌آورد و به یکی از بهترین فوتبالیستهای تاریخ تبدیل می‌شود.

پوچتینو که آن روزها در باشگاه اسپانیول آخرین روزهای فعالیت فوتبالی خود به عنوان فوتبالیست را پشت سر می‌گذاشته گفت مسی تقریباً به باشگاه پیوسته بود. او در جام خوان گمپر مقابل یوونتوس نمایش درخشانی داشت و مسئولین اسپانیول به او پیشنهاد امضای قرارداد رسمی داده بودند.

پوچیتنو در آستانه‌ی دیدار تیمش تاتنهام با بارسا در رقابتهای چمپیونزلیگ که روز چهارشنبه برگزار می‌شود گفت:" من آن موقع که بازیکن اسپانیول بودم اولین بار بود که اسم مسی را شنیدم. او یک پسر قدکوتاه بود که در آکادمی جوانان بارسلونا بازی می‌کرد. مسی در 13سالگی از آرژانتین به اسپانیا آمده بود و به آکادمی بارسا پیوسته بود. بعد شنیدم مسی تا یک قدمی امضای قرارداد حرفه‌ای با اسپانیول پیش رفته و عملاً همه چیز منتظر یک امضا بوده. در آن فصل بارسلونا در جام خوان گمپر با یوونتوسی بازی کرد که فابیو کاپلو سرمربی‌اش بود. مسی در آن بازی به میدان رفته بود و آنچنان درخشیده بود که کاپلو بعد از بازی به تحسین از او پرداخته بود و همین باعث شد مسئولین بارسا نظرشان را تغییر دهند و مسی را در بارسلونا نگه دارند".

پوچتینو در ادامه گفت:" اگر به آن روزها برگردیم، شاید اگر مسی در جام خوان گمپر بازی نکرده بود شاید امروز بزرگترین ستاره‌ی اسپانیول بود و اسپانیول می‌توانست مثل بارسلونای امروز، بزرگترین تیم دنیا باشد. اگر این اتفاق می‌افتاد من و مسی هم‌تیمی می‌شدیم و شاید من هنوز در اسپانیول بودم و مسی را مربی‌گری می‌کردم".

مسی اولین بازی رسمی خود برای بارسا را در اکتبر 2004 انجام می‌دهد و در مقابل اسپانیول و پوچتینو قرار می‌گیرد، بازی‌ای که با پیروزی 1-0 بارسلونا به پایان می‌رسد. اما پوچتینو می‌گوید آن بازی را سخت به خاطر می‌آورد چرا که مسی آن روزها از دید او و هم‌تیمی‌هایش صرفاً یکی از فارغ‌التحصیلان آکادمی بارسا بوده و نه ابرستاره‌ای که امروز می‌شناسیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دلار فروشان به بازار ارز آمدند/ خیابان فردوسی قفل شد +عکس

نگهداری پلیس مهربان از نوزاد 4 ماهه به خاطر امتحان مادر بچه + عکس

سخن عجیب یک اعدامی به خانواده مقتول پیش از اجرای حکم

اصرار عجیب متین برای ازدواج با زنی که همسن مادرش است!

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

نقشه زن بی وفا برای خوشگذرانی / مرد مشهدی در اتاق دفن شده بود ! + عکس تلخ

اعدام به خاطر قتل پسر نخبه تهرانی / وقتی وارد خانه شدم او و دخترم تنها بودند !

 

کدخبر: 421378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟