راکیتیچ : برای والورده استخوان های پایم را میشکنم !

طبق گزارش اسپورت ، ایوان راکیتیچ هافبک کروات که این روز ها مورد توجه سران پاریسن ژرمن قرار گرفته بود مصاحبه مفصلی با اسپورت در مورد شرایطش انجام داد. در ادامه صحبت های ایوان راکیتیچ را دنبال خواهیم کرد. بخش اول صحبت های راکیتیچ .

بازی کنار بوسکتس یا پست دیگری

این مسائل به مربی تیم بستگی دارد او شخصی است که توانایی بازیکنانش را میشناسد و بهترین تصمیم را برای تیمش میگیرد. جایگاه در ترکیب مهم نیست ما باید خوب کار کنیم و به بهترین شکل به پیروزی برسیم. اگر والورده از من بخواهد در زمین استخوان های پایم را بشکنم من بدون حرف اضافه ای این کار را انجام میدهم ، هدف من همیشه کمک به تیم بوده است.

امضای های جدید

باید به آن ها زمان داد از نظر من تمام ورودی های جدید به تیم کمک خواهند کرد. ورودی های جدید بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند که میتوانند چیزی های جدید و تازه ای به تیم ما اضافه کنند.

نقش والورده در ماندن من

والورده کسی است که بیشتر از همه به من اعتماد به نفس میدهد. اعتماد مربی برایم خیلی مهم است. بازی در بارسلونا کار بسیار سختیه از بیرون همه چیز آسان به نظر میرسد اما حقیقت چیزی دیگری است و در داخل فشار های زیادی وجود دارد.

وضعیت جسمانی

من قبلا یک بیماری رو پشت سر گذاشتم و به همین دلیل نمیتونستم نون گندم یا شیر بخورم اما حالا خیلی بهتر هستم. در حال حاضر تنها شیر نارگیل میخورم ! چیزی که من رو به زمین مسابقه میفرستد بدن منه اگه بتونید از خودتون مراقبت کنید کمک بزرگی به خودتون کردید.

 

 

کدخبر: 412049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟