گفتگوی خواندنی با سرمربی مشهور ایرانی/ سفته ۸۰۰ میلیونی تاریخ‌دار برای تضمین مطالباتم گرفتم

پروژه‌ای که در نهایت به سرانجام نرسید. حاشیه‌های زیادی در مدت زمان حضور خداداد عزیزی در رشت رخ داد؛ از چک‌ها و تعهدات مالی که هرگز محقق نشد تا دعوا با هواداران روی سکو‌ها و گروگان‌گیری بازیکنان در هتل محل اقامت سپیدرود. عزیزی بعد از اینکه به‌عنوان سرمربی سپیدرود رشت انتخاب شد، فرصت زیادی برای آماده‌سازی تیم نداشت و اینکه تیم رشتی در هفته‌های نخست نتواند نتایج مناسبی بگیرد نیز قابل پیش‌بینی و حدس زدن بود.

همین اتفاق هم افتاد و سپیدرود طی سه هفته ابتدایی فقط یک امتیاز گرفت، اما حاشیه‌های مالکیت و... به اندازه‌ای بود که در نهایت خداداد عطای ادامه کار را به لقایش بخشیده و به صورت توافقی از سپیدرود رشت جدا شد. گفت‌وگوی با خداداد عزیزی را در ادامه می‌خوانید.

گویا به صورت توافقی از سپیدرود جدا شدید. تعهدات مالی‌ای که مالک این باشگاه به شما داشت به کجا رسید؟

بله، پس از توافق با مالک باشگاه سپیدرود رسما استعفا کردم. البته سفته ۸۰۰ میلیونی تاریخ‌دار برای تضمین مطالبات‌مان گرفتیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

طی یکی دو ماه گذشته چه اتفاقی افتاد که در نهایت کار را به اینجا رساند؟

واقعیت امر این است که در این مدتی که در رشت کار می‌کردم، مصیبت زیاد بود. بی‌پولی و یک‌سری اتفاقات عجیب و غریب که هیچ‌گاه مانند آن‌ها را در زندگی ندیده بودم و همه آن‌ها را دیدند و فهمیدند. به همین دلیل نمی‌توان دیگر به کار ادامه داد خصوصا وقتی که پول هم نباشد، دیگر اصلا نمی‌توان کار کرد. به این نتیجه رسیدم با نوین، مالک باشگاه جلسه‌ای گذاشته و به‌صورت توافقی جدا شوم.

یک مقدار شبیه به این اتفافات و حاشیه‌هایی که بی‌پولی ایجاد کرده بودند را در ابومسلم دیده بودید. فکر نمی‌کردید که امکان دارد از یک سوراخ دوبار گزیده شده و دوباره همان بلا‌ها سرتان بیاید؟

روز اولی که به سپیدرود آمدم این دوستان می‌گفتند پول داریم و برای تیم هزینه می‌کنیم. نمی‌شود که به هیچ‌کس اعتماد نکرد. آن هم من، چون آدمی هستم که سعی می‌کنم دروغ نگویم و روراست باشم، حرف آدم‌ها را باور می‌کنم. این‌ها هم گفتند پول داریم و همه چیز اوکی است و کار را شروع کردیم، اما بعد از یک مدت دیدیم که چنین چیز‌هایی نیست و این اتفاقات آخر هم یک اتفاق جدیدی بود که اصلا نمونه‌اش را در جهان ندیده‌ایم.

اتفاقات روی سکو‌ها یا مشکلات سفر به تبریز چقدر در این تصمیم نقش داشت؟

سکو‌ها مهم نیستند، چون شبیه آن زیاد اتفاق می‌افتد. برای بازی با ماشین‌سازی و قبل از اعزام به تبریز ما پنج ساعت در لابی هتل بودیم و ۹ ساعت هم سفرمان طول کشید. این‌ها را که دیدم، فهمیدم دیگر نمی‌توان کار کرد.

این اتفاق یک مورد عجیب در دنیای فوتبال بود؟

یک زمانی بود که در ابومسلم ۲۰ ساعت سفرمان از مشهد به تبریز طول می‌کشید، اما آن زمان گذشت و امروز مربی برای هر لحظه تیمش برنامه‌ریزی دارد و دیگر زمان این‌طور سفر‌ها و برنامه‌ها به سر آمده است. بنابرین به این نتیجه رسیدم که جدا شوم بهتر است.

همه می‌دانند که از هیچ‌کس نمی‌ترسید، اما عده قلیلی می‌گویند دیگر نخواستید با هواداران سپیدرود رودررو شوید و به همین دلیل قبل از بازی خانگی از این تیم جدا شدید؟

اگر من را می‌شناسید پس می‌دانید این صحبت‌ها کذب‌محض است و در حد همان شایعات و شائبه‌هاست. آن‌هایی که من را می‌شناسند می‌دانند این حرف‌ها پایه و اساس ندارد.

سر و کله بیات از کجا پیدا شد؟

نمی‌دانم. آدم‌ها را گنده نکنید و به این‌ها نپردازید!

در اینستاگرام Instagram مطالبی را هم علیه شما منتشر کرده بود.

مهم نیست. من که نباید جواب هرکسی را بدهم.

سرنوشت سپیدرود رشت چه خواهد شد؟

تیم تازه دارد به شرایط خوبش می‌رسد. روز‌های اول هم گفتم پنج، ۶ هفته زمان می‌برد به شرایط خوب‌مان برسیم. اعتقاد دارم از این هفته شرایط خوب تیم نیز آغاز خواهد شد.

بدون خداداد حیف نیست؟

مهم نیست بدون من یا با من. آنجا تیمی درست شده که در هر صورت برای من است. بدون من یا با من، سپیدرود تیم من است!

شایعه شده ممکن است علی کریمی به رشت برگردد؟!

در این خصوص پاسخی ندارم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محکومیت بازیگر زن فیلم های ناجور به زندان و شلاق در دادگاه تهران

راز سجاده ای که در فرودگاه امام خمینی شیطانی شده بود + عکس

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

مریم قبل از خودکشی پیام اشتباهی برای دوست پسرش فرستاد !

ارتباط شوم ساناز با پزشک زیبایی / او شوهرش را نمی خواست

قرارهای پنهانی دختر و پسر عمو بدجوری لو رفت

راز شوم جولان این زن جوان با 206 در خیابان های تهران

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

دستگیری 2 مرد شیطان صفت با 36 پرونده شوم + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

خودکشی زن جوان تهرانی در استوری لایو اینستاگرام / شوهرش دیر رسید!

دردسر خودکشی تازه داماد تهرانی، عروس را به دردسر انداخت + عکس

کدخبر: 407125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟