رکوردهای ماورایی سهراب ایران + عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، به گزارش گروه هنری رکنا، خودش سلبریتی است، همسرش یکی از آقازاده‌های دولت دهم است و اگر اسم شرکت دارویی رشد، شیرخشک‌های آلوده، شکایت هلال‌احمر و فعالیت در حوزه کودک آورده شود، حتما همه متوجه می‌شوند که منظور مهناز افشاراست. حالا اما پای برادرانش هم وسط کشیده شده است.

هربار که در توییتر یا اینستاگرم عکس و مطلبی پست می‌گذارد، چندنفری درباره پرونده و دادگاه یاسین رامین؛ همسرش، دستمزد میلیاردی‌اش، مهریه‌اش و حتی برادرانش از او سوال می‌پرسند. او حالا در توییتر خود درباره برادرانش پست جالبی گذاشته است: «‌ای کسانی که همش دنبال قاتل The Murderer The Murderer بروسلی می‌گردید و دنبال این هستین داداش‌های من کارشون چیه. هر دوی آنها در بازار Store Store کار میکنن، یکیشون جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون داره.

سوال‌های بعدی رو هم به نوبت جواب میدم.» و این توییت او در جواب کسانی بود که برادرانش را به دلالی و برج‌سازی متهم می‌کردند. یکی از کاربران توییتر هم در جواب این پست نوشته: «من یجا تو اخبار خوندم انگار دادگاه همسر محترمشون شروع شده بالاخره ماه پشت ابر نمیمونه گرچه امیدوارم همسر ایشون بیگناه باشه، چون اگه نباشه، با یکی از کثیف‌ترین آدما ازدواج کردن که با جون بچه‌ها بازی می‌کنن.» مهناز افشار هم در پاسخ آن وعده جالبی داده است: «بله عزیزم البته این چندمین دادگاه است، البته موضوع اتهام اختلاف حساب مالی است و امیدوارم عدالت برقرار بشه. تصمیم دارم لایو دادگاه را نشون بدم اگر مانع نشن.»

کاربر دیگری هم در کامنتی نوشته است: «من اینقدر می‌پرسم تا ببینی سوالم رو... دیروز تو خبر دیدم همسر شما با وثیقه ٢٩میلیاردی بیرون هستن و برام سوال شد این پول رو از کجا آوردن؟! جز از مزیت‌های ژن برتری عه؟ من دوست دارم تکلیف معلوم باشه کدوم وری هستی، نمیشه حرف‌های قشنگ زد ولی با زندگی آقازاده‌ای، میشه؟»

او در جواب نوشته: «خیر، با این وثیقه بیرون نیستن. خیلی کمتر اگر اجازه بدید تا روز دادگاه اگر مانع من نشن، میخوام برای جویندگان حقیقت جلسه دادگاه رو لایو بگیرم. جویندگان نه بیکاره‌ها.» افشار به آنهایی هم که انتقاد داشتند، چرا دادگاه علنی برگزار نمی‌شود، تاریخ دادگاه را داده که اگر می‌خواهند به دادگاه بروند. «اتفاقا علنی است تشریف بیارید ۱۱ تیر صبح.» قبلا هم البته بارها مهناز افشار به سوال‌های این‌چنینی جواب داده است.

او ‌سال گذشته پس از یک‌سال سکوت درباره همسرش گفت که واردکردن شیرخشک آلوده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. «من هیچ فراری از موضوعی که درباره همسرم مطرح می‌شود، نکرده‌ام، چون این‌که مطرح می‌کنند، شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته‌شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت، همسر من هفت‌ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده، به زندان Prison Prison رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده، بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.

می‌گویند یاسین رامین سال‌ها پیش شیرخشک فاسد از طریق هلال‌احمر وارد کرده و باعث مرگ و کورشدن بعضی نوزادها شده، یعنی یاسین از کشور آلمان شیرخشک فاسد خریده، فروخته به هلال‌احمر و هلال‌احمر وارد کرده و از وزارت بهداشت مجوز گرفته و از گمرک ترخیص کرده و شرکت‌های پخش‌کننده آن را پخش کردند و خانواده‌ها خریداری کردند و بچه‌ها مسموم شدند. اگر این حرف صحت داشته باشد، خیلی‌ها باید جوابگو باشند.»

با وجود این، یک‌ماه بعد، او منکر پرونده شیرخشک همسرش شد و مدعی شد یاسین رامین به دلیل پرونده دیگری تحت تعقیب است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

مرگ تلخ قاری مشهور قرآن در حال تلاوت سوره "ملک"+فیلم و عکس

اتفاق عجیب در کنکور امروز / یک زن در جلسه آزمون زایمان کرد!

تجاوز 6 مرد به زینب با اجازه شوهرش بود!

گوشواره در قم دستگیر شد

دستگیری 3 مرد بی شرم که شبانه وارد خانه تهرانی ها می شدند / هدف شوم آن ها چه بود؟

چرا صورت خانم مدلینگ زشت شد ! + عکس

مرگ عجیب جوان آبادانی با یک لقمه غذا

وحشتناک ترین انتقام از مردی وقتی به زنش گفت دوستش ندارد ! +عکس

خودسوزی پسر آبادانی به خاطر شوری آب شهر !

زیباترین قاتل زنجیره‌ای جهان کیست؟ + عکس و جزییات

مریم مرا به خانه اش برد و شوهرش در برابر دوربین به من تجاوز کرد + عکس

عموی شیطان صفتم هنگام خماری به من تجاوز کرد

کدخبر: 393145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟