مسوولیت مسی بودن برای رضا پرستش در روسیه! + گفتگوی خواندنی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، روز اول حضور مسی ایرانی در روسیه حواشی زیادی داشت و استقبال از او به قدری زیاد بود که پلیس روسیه مجبور به واکنش شد و او را از جمعیت دور کرد. در ادامه هم شاهد مصاحبه رضا پرستش با عنوان «مسی ایرانی» با رسانه‌های مختلف و البته مطرح جهان بودیم. در حقیقت مسی ایرانی، روسیه را به هم ریخته و مردم برای عکس گرفتن با او سر و دست می‌شکنند. هر جایی می‌رود مردم جمع می‌شوند و شاید از خیلی از فوتبالیست‌های مطرحی که به روسیه رفته‌اند، بیشتر هواخواه دارد. همین شد که گفتیم ما هم یک گپی با این اعجوبه شبکه‌های اجتماعی بزنیم و ببینیم در زندگی‌اش چه می‌گذرد و کلا با دنیا چند- چند است. او معتقد است شبیه مسی بودن برایش مسوولیت به همراه داشته و خوبی‌ها و بدی‌هایی برایش به ارمغان آورده است. خواننده این گفت‌وگو با مسی ایرانی باشید.

اینکه شبیه مسی هستی چه حسی دارد؟ درروسیه اوضاعت این روزها چطور است؟
شبیه مسی بودن در کل خیلی خوب است. اینکه مردم می‌شناسندم (احتمالا منظور از نظر چهره است و اینکه فکر می‌کنند مسی است) احساس خیلی خوبی به من می‌دهد. در روسیه الان مجبورم با ماسک و عینک تردد کنم. اینقدر فضا فوتبالی است و همه مسی را می‌شناسند که واقعا آدم اذیت می‌شود و برای جلوگیری از ازدحام مجبورم اینگونه تردد کنم. معمولا تا به‌خیابان می‌رسم ازدحام زیادی می‌شود و هر جایی که من باشم باید پلیس هم حضور داشته باشد تا اتفاق بدی رخ ندهد.

فیلمی منتشر شد که شما را در ماشین پلیس و در حال اسکورت شدن توسط پلیس روسیه نشان می‌داد، دلیلش چه بود و برخورد پلیس با تو چطور است؟
مردم خیلی به من لطف دارند و زمانی که می‌خواهم جایی بروم که مرکز تجمعات است، باید با اسکورت پلیس بروم تا دچار مشکل نشوم. رفتار پلیس روسیه با من عالی است و خیلی کمکم می‌کنند. بیشتر جاها همراهم هستند و حواس‌شان هست دچار مشکل نشوم. اگر آنها نبودند شاید همه‌چیز به این خوبی که الان پیش می‌رود پیش نمی‌رفت و با مشکلاتی روبه‌رو می‌شدم.

مردم در خیابان‌های مسکو هم مثل فضای اینستاگرام به تو فحاشی می‌کنند؟
نه؛ اینجا اصلا فضا کاملا متفاوت است و همه عاشقم هستند. مردم حسابی سنگ تمام گذاشته‌اند و از زمانی که من را شناسایی می‌کنند تا وقتی از آنها جدا شوم همیشه همراه با احترام برخورد می‌کنند. اصلا و ابدا مثل اینستاگرام کسی به من بد و بیراه نمی‌گوید.

سراغ تیم ملی هم رفته‌ای؟
نه حقیقتا هنوز وقت نشده است. از زمانی که به روسیه رسیدم مدام درگیر مصاحبه با رسانه‌های مختلف بودم. از کشورهایی مثل رومانی، روسیه، اسپانیا، آرژانتین، آلمان و... با من صحبت می‌کنند. برای بازی ایران و مراکش هم بلیت خریده بودم و قرار بود به ورزشگاه برسم، اما متاسفانه به پروازم نرسیدم و با مشکلاتی که به وجود آمد مجبور شدم از مسکو بازی را ببینم. خیلی دوست داشتم در آن روز تاریخی در ورزشگاه باشم و پیروزی تیم ملی ایران را از نزدیک ببینیم. اما متاسفانه نشد. به کمپ تیم ملی راه یافتن هم کار ساده‌ای نیست و شلوغ نکردن آنجا هم کار منطقی‌تر و بهتری است.

واکنش مردم وقتی می‌فهمند تو ایرانی هستی چطور است؟
حداقل نصف آنها من را با اسم مسی ایرانی می‌شناسند. بعد از مصاحبه‌های چند روز اول، حالا خیلی‌ها می‌گویند تو در ایتالیا و آرژانتین و چند کشور دیگر حسابی معروف شده‌ای و نقل محافل هستی. مخصوصا در پرو، مکزیک و برزیل خیلی از من حرف می‌زنند. حتی در برنامه ویژه عید فطر تلویزیون مراکش حضور داشتم و عید را به آنها تبریک گفتم. البته خیلی‌ها هم هستند که نمی‌دانند من ایرانی‌ام و زمانی که متوجه این موضوع می‌شوند حسابی تعجب می‌کنند که نمی‌دانم دلیل متعجب شدن‌شان چیست. شاید توقع دارند من آرژانتینی باشم.

آقا رضا از اول فوتبالی بودی یا از وقتی فهمیدی شبیه مسی هستی فوتبالی شدی؟ مسی بهتر است یا مارادونا؟
من از ابتدا فوتبالی بودم. از دوره کودکی. اتفاقا طرفدار آرژانتین و برزیل هم هستم و خیلی این دو تیم را دوست دارم. به‌نظر من مسی و مارادونا هر دو اعجوبه‌های فوتبال هستند و هر کدام در زمان خودشان بهترین بازیکن فوتبال بودند. فوتبال یکی از جذاب‌ترین ورزش‌هاست وهمه ایرانی‌ها کودکی‌شان با فوتبال گذشته است.

فکر می‌کنی تیم ملی صعود می‌کند؟
اگر بچه‌ها همینطوری ادامه بدهند، خیلی امید دارم که تیم ملی صعود کند و به دور بعد برسد. اگر نرسند هم زحمت‌شان را کشیده‌اند و مردمی که به روسیه آمده‌اند، از نمایش تیم ملی راضی بودند. ما بعد از بیست سال بالاخره یک بازی را بردیم و همین موضوع بسیار ارزشمند است.

فکر می‌کنی شبیه مسی بودن مسوولیتی هم دارد؟
صددرصد. مسوولیت بزرگی روی شانه‌های من است. حالا دیگر خیلی از کارها را نمی‌توانم انجام بدهم. ممکن است عکسی از من بیرون بیاید که روی شهرت مسی اثرگذار باشد! من در زندگی جدیدم (بعد از بدل مسی شدن) خیلی روزهای سختی را تجربه کردم. وقتی که رسانه‌ها از قول من تیتر می‌زدند و می‌خواستند واکنش مردم به من را بد کنند. من خیلی نمی‌توانم در مکان‌های عمومی ظاهر شوم و هر جا بروم تجمع می‌شود. جدای از جذابیت‌هایی که ابتدای مصاحبه با شما عنوان کردم، این سختی‌ها هم هست.

منبع درآمدت هم همین بدل مسی بودن است؟ اگر مسی خداحافظی کند می‌خواهی چی‌کار کنی؟
جدای از اینکه کارهای تبلیغاتی می‌کنم (با عنوان چهره‌ای شبیه به مسی)، کارهای خودم را هم دارم. بیزینس می‌کنم و زندگی‌ام را می‌گذرانم. قبل از اینکه بدل مسی بشوم هم کار و زندگی خودم را داشتم. البته بعید می‌دانم مسی به این زودی‌ها خداحافظی کند و او مدت‌ها در همین سطح و در اوج بازی خواهد کرد. زندگی من در بدل مسی بودن خلاصه نشده است. همچنان بیزینس‌های خودم را دارم و فقط بخش کوتاهی از زندگی‌ام را به کارهای تبلیغاتی اختصاص می‌دهم.

آیا از رسانه‌ها برای مصاحبه کردن پول هم می‌گیری؟
بله، جدای از رسانه‌های خیلی مطرحی مثل بی‌این اسپورتس، از خیلی از رسانه‌های خارجی برای مصاحبه کردن پول می‌گیرم. البته این یک امر رایج است و همه آدم‌های معروف برای مصاحبه کردن با رسانه‌ها مبلغی را طلب می‌کنند.

دوست داشتی به‌غیر از مسی شبیه کدام چهره مشهور دیگر باشی؟
والا از اینکه شبیه مسی هستم خوشحالم و به این سوال اصلا تا به امروز فکر نکرده بودم. ترجیح می‌دهم فقط شبیه مسی باشم. جدای از چهره، دوست دارم اخلاق و شخصیتم هم شبیه به مسی باشد. مسی یک بازیکن فوق‌العاده است و حضور در خیابان‌ها به عنوان کسی که خیلی شبیه به اوست واقعا جذاب است. واقعا دوست دارم فقط شبیه مسی باشم و از این وضعیتی که الان دارم خیلی راضی‌ام.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی پدرشوهر وارد اتاق شد مرد غریبه ای را زیر تختخواب عروس خائن دید + تصویر

لباس های خانم آرایشگر را در خیابان درآوردند و او را سوزاندند + عکس

فوری / درگیری شدید و قهر 2 عضو هیئت رئیسه مجلس

10 زن جذاب جهان را بشناسید! + عکس و جزییات

سمیه و شاهرخ پس از 22 سال چه سرنوشتی دارند؟ / چه بر سر خانه وحشت خیابان گاندی آمده است؟ + عکس

تجاوز به دختر 12 ساله در هتل + عکس و جزییات

فاطمه چاقو را تا دسته داخل سینه رضا فرو کرد! / شوهرش با سارا قرار داشت ؟! + عکس قاتل

اگزوز خودرو سر دختر جوان را بلعید + تصاویر

خانم مُرده شور در میهمانی دید که فنجان چایی اش را شکستند! / دخترانم بی خواستگارند! +عکس

مینا بعد از طلاق کاری با مرد متاهل کرد که نباید می کرد

تجاوز به یک زن با عجیب ترین انگیزه ! + عکس

نجات نوزادی که زنده به گور شده بود + فیلم

وحشت مریم کوچولو از برق چشم های مرد وقیح +عکس

دختر خاله ام مرا در دام کامران شیطان صفت انداخت!

تازه‌ترین اعتراف دختر 17 ساله که پسر بچه ماهشهری را کشت + عکس

قتل دلخراش ارسلان 2.5 ساله / اعتراف تلخ زن جوان نزد بازپرس مشهد +عکس

کدخبر: 390604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟