کلوپ: اشتباهات خیلی بدی مقابل یونایتد داشتیم

کلوپ و شاگردانش روز شنبه در منچستر به مصاف یونایتد رفتند و با نتیجه 2-1 شکست خوردند. اختلاف امتیاز دو تیم با این شکست به 5 امتیاز رسید و حالا کلوپ مدعی شد که حس بدی از این شکست دارد.
او گفت:" قبول این باخت برایم خیلی سخت است. اشتباهات ما خیلی واضح بود، روی تمام توپ‌های دوم حضور نداشتیم و نمی‌توانیم دژان را در این چالش‌ها تنها بگذاریم و باید یک نفر روی توپ‌های دوم پوشش می‌داد.
لوکاکو در این تقابل‌ها بسیار قدرتمند است، بنابراین وقتی نتوانید توپ‌های بلند را دفع کنید، کارتان روی توپ های دوم سخت می‌شود. ما هم نتوانستیم و به همین خاطر دو گل خوردیم. آنها از این موقعیت خیلی خوب استفاده کردند.
پیش از دو گل و پس از دو گل، فکر می‌کنم بر بازی مسلط بودیم. نباید نسبت به گل‌هایی که دریافت می‌کنیم بی توجه باشیم زیرا اگر یک ثانیه به نحوه گل خوردن‌ها توجه کنیم، دچار مشکل می‌شویم.
نباید خیلی ریسک کنیم، باید پاس کاری کنیم، در کناره ها خوب باشیم، از ضربات کاشته استفاده کنیم، باید از فاصله شوت بزنیم و همه این کارها. در واقع ما در این دیدار همه کار انجام دادیم ولی گل نزدیم.
علتش این است که بیهوده روی خودمان فشار می‌گذاریم که وقتی 2-0 از حریف عقب هستید، اعتماد به نفسمان از دست می‌رود. بنابراین تلاشمان را کردیم ولی نتوانستیم آنطور که باید نتیجه بگیریم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟