مچ پای نیمار در دستان دو جراح معجزه گر

نیمار در بازی شنبه گذشته برابر مارسی دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا شد و پس از مشورت تیم های پزشکی پی اس جی و برزیل، قرار بر این شد که او امروز جراحی شود. مچ پای نیمار هم رگ به رگ شده و هم اینکه استخوان متاتارس پنجم او دچار شکستگی شده است.
دکتر رودریگو لاسمار و جرارد سایلانت، دو جراح زبده، امروز جراحی پای نیمار را بر عهده خواهند داشت. پزشکانی معجزه گر که پیش از این نیز توانسته اند ستاره های بزرگ فوتبال را از مصدومیت های شدید به میادین بازگردانند.
پدر دکتر لاسمار در جام های جهانی 82 و 86 پزشک Doctor تیم ملی برزیل بود و سال 1986 توانست زیکو، بهترین بازیکن وقت برزیل را به جام جهانی برساند. زیکو رباط صلیبی پاره کرده بود ولی به کمک دکتر نلی لاسمار توانست تیم برزیل را در جام جهانی مکزیک همراهی کند.
رودریگو لاسمار نیز سال 2001 توانست ریوالدو را که دچار مصدومیتی شدید شده بود به فوتبال بازگرداند. از طرف دیگر دکتر سایلانت را همه به خاطر جراحی پای رونالدو Ronaldo نازاریو در سال 2000 به خاطر دارند. رونالدو که برای دومین بار رباط پاره کرده بود، تحت نظر دکتر سایلانت توانست به میادین بازگشته و در جام جهانی 2002 برزیل را به قهرمانی جهان رهنمون کند. او دیگر دچار مصدومیتی شدید نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟