اکبرپور: تیام در دربی به کار استقلال می‌آید

علیرضا اکبرپور مهاجم ریزنقش سابقه استقلال Esteghlal درباره دربی 86 پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد. استقلال با تغییر کادرفنی و با آمدن شفر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و همه امیدوارند که روند روبه رشد خود را در دربی هم ادامه دهد.
وی ادامه داد: استقلال مقابل الهلال و فولاد دو نمایش خیلی خوبی داشت و من شک ندارم با وجود بازیکنان و کادرفنی خوبی که دارد، اگر مثل دو بازی گذشته بازی کند، قطعا دربی را هم به سود خود به پایان می برد. البته بازی با پرسپولیسبسیار سخت است و پیش بینی ام یک تقابل نزدیک خواهد بود اما امیدوارم استقلال 3 امتیاز را بگیرد.
مهاجم سابق استقلال درباره تقابل شفر و برانکو گفت: تقابل این دو مربی خارجی به جذابیت های بازی اضافه می کند. قطعا شفر و برانکو هیچ کدام دوست ندارند بازنده باشند و به همین خاطر اولویت شان را روی گل نخوردن می گذارند. با این حال انتظار جذابیت های زیادی را می کشیم.
اکبرپور در پایان افزود: استقلال می تواند در خط حمله بهتر از پرسپولیس عمل کند و به گل برسد. حضور تیام و بازگشت محسن کریمی خط حمله استقلال را قدرتمند تر کرده است و همین امر می‌تواند به سود استقلال باشد. امیدوارم مهاجمان قدر فرصت ها را بدانند و شاهد یک پیروزی خوب برای استقلال باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟