حذف کامپوند انفرادی مردان در روز نخست

در نخستین روز از رقابت های تیروکمان قهرمانی جهان که در یانکتون آمریکا برگزار شد، در مرحله مقدماتی و در بخش رقابت های ریکرو مردان، صادق اشرفی با ۵۸۱ امتیاز در جدول مرحله مقدماتی بیست و هفتم شد و به مرحله حذفی راه یافت. اشرفی در نخستین رقابت خود در مرحله حذفی با نتیجه ۷بر یک برابر کمانداری از اوکراین به برتری رسید و در دور بعد با کمانداری از استرالیا دیدار خواهد کرد. آرمین اخگر و امید ابراهیمی نیز در بین ۴۳کماندار شرکت کننده در این مرحله در راه چهل و دوم و چهل و سوم قرار گرفتند و از راهیابی به جدول حذفی بازماندند.
در بخش جدول مقدماتی ریکرو تیمی نیز تیم ایران در بین ۱۱تیم یازدهم شد و در بخش حذفی برابر روسیه قرار می گیرد.
در ریکرو انفرادی جوانان نیز که ۲۴کماندار حضور داشتند رضا شبانی،سید ابوالفضل حسینی و کیان مرادی در جدول مرحله مقدماتی در رده های هفدهم، بیست و بکم و بیست و چهارم قرار گرفتند. همچنین در مرحله حذفی شبانی ۷برابر یک کماندار لهستان را شکست داد و راهی دور بعد شد. وی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باید برابر کمانداری از ترکیه به میدان برود. حسینی و مرادی نیز در روز نخست از مرحله حذفی با نتیجه ۶بر صفر و ۶بر ۴ با شکست برابر کمانداران از مولداوی و ایتالیا از دور مسابقات کنار رفتند.
در ادامه این رقابتها و در مرحله مقدماتی ریکرو جوانان، تیم ایران بین ۵تیم پنجم شد و در مرحله حذفی برابر تیم هلند به میدان می رود.
در مرحله مقدماتی کامپوند انفرادی که ۲۸کماندار حضور داشت اسماعیل عبادی در جدول رده بندی مرحله مقدماتی هفدهم شد، نیما محبوبی و امیر کاظم پور در رده های بیستم و بیست و یکم قرار گرفتند و راهی مرحله حذفی شدند.
در مرحله حذفی اسماعیل عبادی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۵ برابر کمانداری از دانمارک شکست خورد، امیر کاظم پور ۱۴۹ بر ۱۴۷ مغلوب ایتالیا شد و نیما محبوبی پس از تساوی ۱۴۷ بر ۱۴۷ مقابل حریفی از پاراگوئه در تیر طلایی شکست خورد. به این ترتیب هر ۳نمابنده ایران در کامپوند انفرادی مردان از دور رقابت ها کنار رفتند. تیم کامپوند مردان نیز در پایان مرحله مقدماتی در بین هشت تیم هفتم شد و باید در مرحله حذفی برابر ایتالیا قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 358116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟