مهابادی: 200 میلیون بدهید و رضایتنامه بگیرید

داوود مهابادی در این فصل توانسته علیرغم مشکلاتی مالی برق نوین شیراز تیمش را در جمع مدعیان قرار دهد. اکنون اما این مشکلات باعث شده تا دیگر تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان تاثیرگذار این تیم باشند.
سرمربی برق نوین شیراز در این خصوص گفت: از ابتدای فصل قول‌های زیادی در خصوص برطرف شدن مشکلات و حمایت از این تیم باشگاه از سوی مسوولان عنوان شد. با این حال بازیکنانم علیرغم مشکلاتی که داشتند توانستند غیرتمندانه در بازی‌ها حاضر شده و اکنون برق بار دیگر امید اول شیراز برای بازگشت به لیگ برتر است. ما اما ادعای صعود نداریم که این ادعا با این وضعیت و شرایط در مقابل دیگر تیم‌هایی که تمام امکانات را فراهم کرده‌اند اشتباه است. نباید با آبروی شهر بازی کرد و هواداران را غمگین و مایوس کرد. بازیکنانم بدون هیچ چشمداشتی تاکنون در بازی‌ها حاضر شده‌اند و نتایج آنها نیز نشان دهنده تلاش بزرگی است که انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: خواسته‌ی بزرگی نداریم و تنها امیدواریم به عنوان تیمی که برای سربلندی شیراز می‌جنگدد حمایت لازم از آن صورت گیرد و این بار قول‌ها عملی شود تا بتوانیم به نتایج خوبی که انتظار می‌رود دست پیدا کنیم.
مهابادی در واکنش به اینکه مشکلات مالی باعث شده تا دیگر تیم‌ها به دنبال جذب ستاره‌های تیمش باشند گفت: من واقعا نمی‌دانم باید به شاگردانم چه بگویم. آنها واقعا مشکل مالی دارند و این مساله که به دنبال آینده خود باشند یک اتفاق حرفه‌ای است. امیدوارم برنامه‌ای ترتیب داده شود تا آنها از این وضعیت خارج شوند و بتوانند در ادامه مسابقات نیز برای سربلندی برق و مردم شیراز تلاش کنند. اما پاسخ ما به باشگاه‌هایی که به دنبال جذب بازیکنان ما هستند این است که تنها در صورت پرداخت مبلغ 200 میلیون رضایتنامه‌ی آنها را صادر خواهیم کرد. بازیکنانم بیشتر از این می‌ارزند و امیدوارم قدر زحماتی که می‌کشند دیده شود.
سرمربی برق در خصوص پیشنهاداتی که برای او آمده است نیز گفت: صحبت‌هایی شده اما من نمی‌توانم در این شرایط که شاگردانم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند پاسخی به آن بدهم. هدفی را در ابتدای مسابقات آغاز کردیم و امیدوارم مسوولان استان به کمک تیمی که می‌تواند بار دیگر تاریخ‌ساز شود بیایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟