هواپیمایی قطر اسپانسر یاران پورعلی گنجی شد

شرکت هواپیمایی قطر سال ها بود به عنوان اسپانسر باشگاه پرطرفدار الاهلی در جده فعالیت می کرد که آخرین قرارداد اسپانسرینگ توافقی میان دو طرف روی مبلغ 8 میلیون یورو برای دو سال بسته شده بود که این قرارداد با اوج گیری اختلافات سیاسی دو کشور به صورت یک طرفه از سوی عربستانی ها فسخ شد تا قطرایرویز در اندیشه پاسخی محکم به این اقدام غیرحرفه ای باشد.
با گذشت مدتی کوتاه در پی حرکتی که سعودی ها برای جبران فسخ قرارداد با قطرایرویز به باشگاه الاهلی وارد کردند، هواپیمایی سعودی اسپانسر سبزپوشان جده شد، اقدامی که دیروز از سوی قطری ها پاسخ داده شد تا ایرلاین مطرح این کشور رسما به عنوان اسپانسر جدید باشگاه السد در لیگ قهرمانان آسیا بازگشت جالب توجهی به عرصه فوتبال داشته باشد.
قرارداد منعقد شده میان هواپیمایی قطر با باشگاه السد به مدت سه سال و با رقمی مجهول اما سنگین بسته شد تا جایی که مدیر باشگاه قطری با ابراز رضایت از این توافق از آن به عنوان دستاوردی بزرگ یاد کرد. شیخ ترکی علی مدیر السد گفت:« بهترین شرکت هواپیمایی در جهان برای همکاری با ما پیش قدم شد که باید به خاطر امضای این قرارداد همکاری از آنها تشکر کنم. این یک روز مهم برای باشگاه السد است چون با بهترین ایرلاین هوایی جهان همکاری خود را استارت زده است».
به این ترتیب عنابی ها که مدت ها بود در انتظار پاسخی انتحاری به طرف های عربستانی بودند با یکی از سرشناس ترین نماینده های خود به عرصه فوتبال باشگاهی در آسیا بازگشتند تا ستاره هایی همچون ژاوی، پورعلی گنجی، بونجاح و حسن الهیدوس سفیر آنها در تبلیغات این شرکت هوایی لقب بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟