شیرهای دوحه بحران زده در انتظار استقلال

الریان هنوز طعم صعود از مراحل گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ادوار گذشته را نچشیده است از همین رو فشار بسیار زیادی روی دوش میشل لادروپ ستاره افسانه ای دانمارک و سرمربی این روزهای شیرهای دوحه است تا این طلسم را بشکند.
تیمی که در فصل جاری لیگ ستارگان در کورس با مدعیان همچون الدحیل و السد تا به این جای فصل کم آورده در شرایطی وارد فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می شود که بنا به ادعای رسانه های قطری اوضاع برای مرد یخی روی نیمکت رهبری الریان چندان خوب پیش نمی رود و هیچ بعید نیست با اولین ناکامی در آسیا که می تواند شکست برابر استقلال Esteghlal باشد حکم برکناری میشل لادروپ صادر شود.
شکست 2-0 مقابل رقیب سنتی در قطر کلاسیکو باعث شد تا انتقادات از لادروپ به اوج خود برسد. با این شکست الریان کاملا از کورس قهرمانی فصل جاماند تا اختلافش با دو مدعی دیگر به 6 و 4 امتیاز برسد از همین رو مرد یخی وارد روزهای برزخی خود در اردوی این تیم شده و نیاز دارد با یک نتیجه خوب بار دیگر اعتمادها را به خود جلب کند.
اتفاقی که او در پی رقم زدن آن در جدال سه شنبه هفته جاری مقابل استقلال در شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه است. لادروپ و ستاره های چند ملیتی که در اختیار دارد سه شنبه شب خوب می دانند اگر نتوانند استقلال وینفرد شفر را شکست دهند ممکن است با مربی سرشناس خود وداعی تلخ داشته باشند از همین رو به نظر می رسد کار برای پسران آبی در این روز دشوار پیش برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟