روانخواه: استقلال بازیکن بین المللی می‌خواهد

امید روانخواه در گفت و گو در مورد شرایط استقلال Esteghlalصحبت های جذابی را به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:
همه فاکتورهای استقلال مثبت شده است
کلی تر صحبت کنیم. بعد از آمدن آقای شفر هر اتفاقی که افتاده مثبت بوده است. تیم خوب بازی نمی کرد و خوب نتیجه نمی گرفت، گل نمی زد، بازیکنان کیفیت پایینی داشتند و کار به جایی رسید که سرمربی تغییر کرد ولی با آمدن شفر شرایط تغییر کرد و تقریبا همه این فاکتورها مثبت شد.
مربی ایرانی هم شاید همین نتایج را می گرفت
با تمام این مسائل یک سوال باقی می ماند و آن هم این است که شفر سرمربی استقلال شده است و قرار نبود این تیم سقوط Fall کند و همه انتظار داشتند این تیم به رتبه های بالای جدول صعود کند. شاید اگر هر مربی ایرانی هم می آمد استقلال بهتر نتیجه می گرفت چون استقلال آنقدر بد بود که هر تغییری در آن مثبت به نظر می رسید. شفر در دنیا یک مربی مدرنی محسوب نمی شود ولی در ایران مربی فنی است که شیوه جدیدی را آورده است.
استقلال آماده حضور در لیک قهرمانان است؟
استقلال آماده است برود لیگ قهرمانان آسیا؟ باید کمی منطقی تر حرف بزنیم. استقلال در 3 هفته 3 مساوی گرفت که با 2 بازی باخت و یک پیروزی فرقی نداشت. سوال این است که آیا چشمی، مجید حسینی و منتظری مقابل حریفی مثل الهلال وقتی تحت فشار قرار می گیرند می توانند بازهم موثر باشند؟ آیا می توانند بازیسازی کنند؟ می توانند توپ را به یک سوم حمله برساند؟ استقلال در بازی هایش می خواهد زود خودش را به یک سوم برساند اما در لیگ قهرمانان نمی تواند مثل بازی های داخلی اینقدر ساده به محوطه جریمه حریف برسد. اگر استقلال راحت به یک سوم حریف نرسد، در یک سوم میانی چه برنامه ای دارد؟ ما هنوز گردش خوبی در خط هافبک استقلال نمی بینیم. استقلال گردش توپش برابر تیم هایی که خوب بازی می کنند با مشکل روبرو می شود. وریا شرایط خوبی دارد ولی توازن سمت راست و چپ وجود ندارد و اگر در بازی های بین المللی حریفان سمت راست استقلال را بگیرند در سمت راست توازن وجود ندارد.
استقلال نیاز به بازیکن بین المللی دارد
برای موفقیت باید استقلال یک بازیکن بین المللی داشته باشیم. خیلی راحت می توانند کار را در بیاورند. تاثیر شفر را نمی تواند انکار کرد ولی خیلی از موفقیت های استقلال مربوط به چپاروف است و این تایم گل نخوردن به استقلال کمک کرد. من فکر می کنم بازیکنان جوان استقلال کمی در زمین هیجان زده هستند و مدیریتی روی بازی ندارند. شما دیدید تعویض چپاروف روی روند استقلال تاثیر گذار بود اما چون تیم پارس جم 10 نفره بود چندان این شرایط حس نشد.
استقلال جزو 4 تیم اول جدول است
نمی شود گفت شرایط راضی کننده نیست چون استقلال خیلی بهتر شده است. استقلال ممطئن هستم جزو 4 تیم اول جدول است. در لیگ استقلال خوب است ولی در لیگ قهرمانان کمی مشکل خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟