اگر و مگرهای هفته بیست و سوم لیگ

هفته 22 لیگ برتر با انجام هشت بازی به پایان رسید و پرسپولیس، ذوب آهن و فولاد به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. این در حالی است که رقابت تیم های بالای جدول و شرایط امتیازات آن ها به گونه ای است که هر بازی می تواند تغییراتی را در جدول ایجاد کند. در حال حاضر پرسپولیس با 51 امتیاز صدرنشین است ، ذوب آهن 35 و فولاد با 21 بازی 37 امتیازی و در رده سوم قرار دارد. در این جا نگاهی داریم به بازی های سه تیم بالای جدول لیگ برتر درهفته های می تواند سرنوشت قهرمان این فصل را مشخص کند.
نکته: در این متن تنها رقابت 5 تیم بالای جدول که شانس قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان مدنظر قرار گرفته اند.
احتمالات هفته 23
در حال حاضر6 تیم در کورس قهرمانی و رسیدن به کسب سهمیه هستند. پرسپولیس، ذوب آهن، فولاد، سایپا، پارس جنوبی و استقلال Esteghlal رقابتی جدی و نفسگیر را برای کسب سهمیه و رسیدن به عنوان قهرمانی را آغاز کرده اند. این رقابت در 5 هفته آینده به اوج خواهد رسید و شاید تا حدودی تکلیف جایگاه تیم ها مشخص شود.
هفته 23 : شش امتیازی ها
هفته بیست و سوم را می توان رقابت کسب رتبه دوم به حساب آورد. پرسپولیس با فاصله صدرنشین است اما دیگر بازی ها تعیین کننده هستند. بازی های مهم این هفته دیدار سایپا و ذوب آهن و سپس دربی اهواز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 355060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟