برانکو و پرسپولیس، محکم‌تر از فصل قهرمانی

پرسپولیسی ها که لیگ قبل را با عنوان قهرمانی به پایان رساندند به مانند امسال، نیم فصل را با برتری و صدرنشینی به پایان رسانده بودند. اما نگاهی به آمار این تیم در این دو قهرمانی نیم فصل نشان می دهد شاگردان برانکو در لیگ هفدهم نتایج بهتری را به دست آوردند تا همچنان مدعی اصلی قهرمانی باشند.
آنها پس از انجام 15 بازی نیم فصل اول لیگ شانزدهم، در 9 بازی توانستند با پیروزی کار خود را به پایان برسانند. این در حالیست که آنها در لیگ فعلی با اتمام 14 بازی توانستند 10 بار به عنوان تیم برنده میدان را ترک کنند. 1 باخت این تیم در هر دو نیم فصل مشترک است، اما در کسب تساوی ها، تیم فصل قبل در پایان نیم فصل 5 تساوی و تیم این فصل نیز 3 تساوی به دست آورد.
اما از نظر قوای هجومی باز هم پرسپولیس لیگ هفدهم تیم گلزن‌تری بود و با یک بازی کمتر، توانست 25 بار دروازه حریفان را باز کند و عنوان بهترین خط حمله لیگ هفدهم در نیم فصل را به نام خود بزند. آنها در لیگ قبلی 18 بار توانستند، گلزنی کنند و در پایان نیم فصل عنوان ششمین خط حمله را به نام خود بزنند.
در سیستم تدافعی اما این تیم فصل قبل بود که توانست عنوان بهترین را به دست بیاورد. آنها در پایان بازی نیم فصل تنها 5 بار دروازه خود را باز شده دیدند و عنوان بهترین خط دفاعی را به نام خود زدند. عنوانی که در پایان نیم فصل امسال نیز تمدید شد، اما این بار با 6 گل خورده.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟