نریمان‌جهان: امیدوارم همیشه پرچم تراکتور افراشته باشد

سامان نریمان‌جهان در مورد دیدار با سیاه‌جامگان گفت: بازی با تیم‌هایی مانند سیاه‌جامگان مشهد به دلیل شرایط قعرنشینی آنان در جدول رده‌بندی، بسیار سخت است. ما برابر این تیم مشهدی بازی سخت و درگیرانه‌ای داشتیم و چون شرایط‌ آنها در جدول خوب نبود برای کسب 3 امتیاز بازی به میدان آمده بودند و در این وضعیت بازی سختی برابر این تیم داشتیم.
وی افزود: تیم سیاه‌جامگان در این بازی موقعیت گلی نداشت و ما چند فرصت گلزنی به دست آوردیم و اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک نماییم.
او درباره اخطاری که گرفت هم می‌گوید: در میانه میدان بازیکن حریف روی من خطا انجام داد و به عمد من را زد اما داور این صحنه را خطا نگرفت و همین امر موجب عصبانی شدنم شد که به خب بعد از آن به گرفتن کارت زرد منجر شد.
مهاجم گسترش که سابقه حضور در تراکتور را دارد در خصوص رویارویی‌شان با آنها در هفته بیست‌وسوم خاطرنشان کرد: باید بگویم من بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در تبریز و در تیم‌های شهرم گذرانده‌ام. از اینکه امسال دوباره به شهرم بازگشته‌ام و در یکی از تیم‌های تبریز حضور دارم مسرورم ولی خب شاید خاطرات فوتبالی من بیشتر مربوط به حضورم در تراکتورسازی باشد. من 2 سال در این تیم حضور داشتم و بعد از جدایی از این تیم مجددا یک سال دیگر به تراکتورسازی برگشتم و با این تیم مقام های خوبی در لیگ‌برتر و آسیا کسب کردیم. با وجود اینکه اکنون بازیکن گسترش فولاد هستم اما امیدوارم همیشه پرچم تراکتور برافراشته باشد و این تیم جایگاه خوبی هم در آسیا و هم در لیگ کسب کند و هیچ گاه روزهایی که امسال با آن روبه‌رو بوده را تجربه نکند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟