ساغلام و رویای اولین سه امتیاز

تراکتورسازی با هدایت ساغلام در حالی جمعه این هفته مهمان پدیده خواهد بود که هفته گذشته نیز در اولین تجربه سرمربیگری این مربی ترکیه ای مهمان مشهدی ها بود. تبریزی ها مقابل سیاه جامگان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند وحالا در دومین هفته متوالی در ورزشگاه امام رضا (ع) به میدان خواهند رفت تا شانس خود را برای کسب اولین سه امتیاز خود با هدایت ساغلام بسنجند.
تراکتوری ها در 450 دقیقه اخیر خود در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده اند که آن هم تک گل محمد ایران پوریان مقابل سایپا بوده است؛ در حالی از آخرین برد تراکتورسازی در لیگ برتر 36 روز می گذرد که آنها در هفته اول از دور برگشتاستقلال Esteghlal خوزستان را در تبریز با 3 گل شکست دادند. تراکتوری ها تاکنون در 10 دیدار به عنوان مهمان به میدان رفته اند که 2 برد، 2 مساوی و 6 شکست حاصل کار آنها بوده است.
وجه مشترک تراکتورسازی و حریف روز جمع اش عملکرد آنها در نیم فصل دوم است. هر دو تیم در 6 هفته سپری شده از دور برگشت تنها موفق به کسب 5 امتیاز شده اند که این برای هیچکدام از آنها قابل پذیرش نیست. هر دو سرمربی برای برون رفت از شرایط کنونی نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند و قطعا نتیجه تساوی، مطلوب هیچ یک از آنها نخواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟