هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال روی ریل موفقیت

در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در چارچوب هفته چهارم این بازی‌ها، تیم فوتبال استقلال Esteghlal ایران در تاشکند به مصاف لوکومتیو ازبکستان می‌رود. این دیدار که از ساعت 15:30 سه‌شنبه 22 فروردین آغاز می‌شود، می‌تواند راه استقلال را برای صعود به دور بعد هموارتر کند.

نماینده آبی‌پوش فوتبال ایران اکنون با 6 امتیاز صدرنشین گروه اول بازی‌هاست و در صورت پیروزی برابر لوکومتیو تاحدودی خیالش را از بابت صعود به دور بعد راحت می‌کند.

لوکومتیو نیز ضعیف‌ترین عملکرد را در گروه داشته و اکنون با سه امتیاز چهارم است.

دیدار رفت دو تیم استقلال و لوکومتیو در تهران با پیروزی 2 بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسیده بود و این مساله نشان می‌دهد که استقلالی‌ها در بازی برگشت هم دست کم روی کاغذ بخت زیادی برای پیروزی دارد.

در دیگر دیدار این گروه، از ساعت 22:30 التعاون عربستان میزبان الاهلی امارات است.

جدول گروه A

1- استقلال، 6 امتیاز

2- الاهلی امارات، 4 امتیاز

3- التعاون عربستان، 4 امتیاز

4- لوکومتیو ازبکستان، 3 امتیاز

سه‌شنبه همچنین ذوب آهن ایران در اصفهان به دیدار بنیادکار ازبکستان می‌رود. سبزپوشان ایرانی در بازی رفت عملکرد بسیار خوبی داشتند و حریف نام‌آشنای ازبکستانی را در تاشکند با دو گل شکست دادند. ذوب آهن در دور رفت یک برد، یک مساوی و یک باخت کسب کرد و اکنون در رده سوم گروهش قرار دارد اما این شانس را دارد که به عنوان یکی از دو تیم صعود کننده به مرحله بعد قرار بگیرد.

حریف سه‌شنبه ذوب آهن یعنی بنیادکار در دور رفت یکی از بدترین عملکردها را در بین تیم‌های آسیایی داشت و نتوانست از سه بازی دور رفت امتیازی کسب کند. این تیم در صورت شکست برابر ذوب آهن عملا از مسابقه‌ها حذف خواهد شد.

دیدار ذوب آهن و بنیادکار ساعت 20:00 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود و در دیگر دیدار این گروه، از ساعت 20:05 العین امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

جدول کامل گروه C

1- الاهلی عربستان، 7 امتیاز

2- العین ا مارات، 5 امتیاز

3- ذوب آهن ایران، 4 امتیاز

4- بنیادکار ازبکستان، صفر امتیاز برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟