تقابل حذفی شجاعی با حاج‌صفی و انصاری‌فرد

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یونان امروز انجام شد و هشت تیم باقی مانده در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند که حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار بین تیم‌ دو تیم قدرتمند المپیاکوس و آ اِک آتن که از بازیکنان ایرانی بهره‌مند هستند، برگزار خواهد شد.
آ اِک آتن که در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پانتولیکوس به برتری رسید و مسعود شجاعی، خرید زمستانی این تیم توانست در این دیدار پاس گل بدهد، تقابل دشواری با المپیاکوس خواهد داشت.
المپیاکوس هم در مرحله قبل با برتری ۲ بر صفر برابر پلاتانیاس راهی هشت تیم نهایی جام حذفی شد که کریم انصاری‌فرد در مسابقه رفت یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و احسان حاج‌صفی، بازیکن جدید المپیا نیز در دیدار برگشت برای آنها به میدان رفت.
بازی رفت تیم‌های المپیاکوس و آ اِک در ورزشگاه کارایسکاکیس و به میزبانی یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد برگزار خواهد شد و در مسابقه برگشت شجاعی و هم‌تیمی‌هایش در استادیوم اسپیروس لوئیس آتن از المپیا میزبانی می‌کنند.
دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یونان بین روزهای سوم الی پنجم بهمن ماه برگزار خواهد شد و مسابقات دور برگشت این رقابت‌ها طی روزهای هفدهم الی نوزدهم بهمن ماه انجام می‌شود.
یاران شجاعی در حال حاضر با ۳۷ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم انصاری‌فرد و حاج‌صفی که جایگاه سوم جدول را در اختیار دارند، صدرنشین سوپر لیگ یونان هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 347402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟