احمد خلیل، چیزی شبیه عالیشاه و نوراللهی!

فدراسیون فوتبال امارات برای فصل جدید قانونی وضع کرد که حالا دامن تیم العین امارات را گرفته است. این فصل تیم های اماراتی نمی توانند ریخت و پاش زیادی کنند و به عبارتی باید دخل و خرجشان باهم بخواند. دلیل این امر نیز مشکلات مالی و بدهکاری تیم های لیگ امارات به بازیکنان و مربیان مختلف است که سبب عدم صدور مجوز برای برخی تیم های بزرگ این کشور نیز شده است.
حال یکی از بازیکنانی که به دلیل پرشدن لیمیت مالی باشگاه ها موفق به حضور در تیم جدید نشده، احمد خلیل است. بازیکنی که حتی یک بار بهترین فوتبالیست آسیا هم شده اما تاکنون در خارج از امارات توپ نزده است ولی شاید به خاطر مشکلات به وجود آمده مجبور به حضور در تیم های خارجی شود.
البته کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در امارات علی رغم پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات اعلام کرده که فعلا به بررسی مدارک این بازیکن مشغول هستند و به زودی نتیجه اعلام خواهد شد.
گفته می شود، برخی فشارها به فدراسیون فوتبال این کشور وارد شده تا اجازه بازی به احمد خلیل در تیم العین داده شود؛ اما اگر مجوز صادر نشود، خلیل یا باید یک نیم فصل بیرون بنشیند یا این که در تیمی خارجی توپ بزند.
این مشکل البته به طور دیگر برای امید عالیشاه و احمد نوراللهی پیش آمده بود. آن ها پس از پیوستن به تراکتور متوجه محرومیت این تیم از نقل و انتقالات شده بودند اما دیگر نمیتوانستند به تیم نظامی دیگری بپیوندند و مجبور به مدتی خانه نشینی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟