بی توجهی باشگاه القطر به درخواست مدافع ایرانی

در حالی که محمد طیبی مدافع ایرانی القطر قصد جدایی از این تیم و بازگشت به لیگ ایران را دارد، مسئولان تیم قطری می خواهند هرطور شده این بازیکن را راضی به جدایی کنند و در جمع بازیکنان خود نگه دارند. در این شرایط به نظر می رسد باشگاه القطر به درخواست های مکرر طیبی برای جدایی توجهی نکرده است.
روزنامه الشرق قطر امروز در گزارشی به وضعیت نقل و انتقالات زمستانی باشگاه القطر پرداخته و با وجود انتشار تصویری از طیبی اما هیچ نامی از این بازیکن ایرانی در بین خروجی های باشگاه قطری نیست.
این روزنامه نوشته است: «تیم القطر برای نیم فصل دوم خودش را آماده خواهد کرد. آنها دو بازیکن نیجریه ای و فرانسوی خود را از دست داده اند و برای تقویت خط حمله شان با دو بازیکن تونسی و مغربی وارد مذاکره شدند تا آنها را جذب کنند.»
الشرق بدون اینکه نامی از طیبی و قصد مدافع ایرانی برای جدایی بیاورد، عنوان کرد: «القطر بیش از هر چیز به یک مهاجم نوک نیاز دارد. آنها در نیم فصل اول در 11 هفته فقط 12 گل زدند و در رده ماقبل آخر لیگ ستارگان قرار دارند؛ پس باید تیم خود را در خط حمله تقویت کنند.»
با این شرایط به نظر نمی رسد مسئولان القطر به این سادگی طیبی را برای بازگشت به ایران بازیکن آزاد اعلام کنند. طیبی چند روز قبل خودش هم در گفت و گویی اعلام کرده بود سرمربی القطر مخالف جدایی اش است. 
گفته می شود دو باشگاه تراکتورسازی و فولادخوزستان برای جذب طیبی در نیم فصل اقدام کرده اند. باید دید آیا مقدمات بازگشت این مدافع به ایران فراهم می شود یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟