کلوپ: مشکلی با کوتینیو برای درخواست خروجش نداریم

کوتینیو قصد داشت لیورپول را ترک کرده و به جمع شاگردان والورده در بارسا اضافه شود؛ ولی درخواست خروج او توسط باشگاه لیورپول رد شد و تلاش های بارسا نیز به در بسته خورد. ستاره برزیلی هنوز برای تیم کلوپ به میدان نرفته، هر چند که برای تیم ملی برزیل در مقدماتی جام جهانی بازی کرد و گلزنی نیز کرد؛ ولی همچنان برای بازی مقابل منچسترسیتی از فهرست لیورپول خط خورد. حال کلوپ مدعی شد که مشکلی با درخواست کوتینیو برای جدایی از این تیم نداشته است.
او گفت:" قطعا وقتی باشگاهی مثل بارسلونا به دنبال شما می‌آید، هیچکس نمی‌گوید: «آیا دیوانه شده ای؟ برای چه می‌خواهی به این تیم بروی؟». همه درک می‌کنند که شرایط چگونه است و تیمی مثل بارسا کمی فرق دارد و کوتینیو به دنبال پیوستن به اورتون نبوده است. به نظرم وقتی تیمی مثل بارسا به دنبال شماست شرایط کمی فرق دارد. یک باشگاه فوق العاده دیگر که شرایط متفاوتی دارد.
بیشتر تیم او را دوست دارند. او در این 3 بازی همراه ما نبوده و حالا هفته چهارم هم نخواهد بود و به نظر شرایط خیلی خوب نیست. با این حال بازیکنان ما دوستان نزدیکی هستند. درک متقابل دارند. احتمالا امیدوار بودند که شرایط متفاوت پیش می‌رفت، ولی حالا اوضاع عوض شده است."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟