به انتخاب گاردین: مسی بهترین بازیکن سال 2017 دنیا

در حالی که رونالدو Ronaldo تمامی عناوین برترین بازیکن سال را هم از فیفا و هم از نشریه فرانس فوتبال دریافت کرد و صاحب عناوین د بست و توپ طلا شد، گاردین مسی را به عنوان برترین بازیکن انتخاب کرده است.
نشریه گاردین در پایان سال، بهترین بازیکن سال را انتخاب می‌کند که سال گذشته، رونالدو موفق به کسب این عنوان شد. تعدادی از بازیکنان فعلی، بازیکنان سابق، مربیان و نظرسنجی مردمی، فهرست گاردین را مشخص می‌کنند که امسال این عنوان به مسی رسید. ستاره آرژانتینی فصل گذشته با بارسلونا دستاورد خاصی نداشت و تنها در کوپا دل ری توانست به قهرمانی برسد. آنها در لالیگا جام را به رئال باختند و در چمپیونزلیگ، با حذف مقابل یوونتوس از صعود به نیمه نهایی باز ماندند. با این حال عملکرد انفرادی مسی نسبت به رونالدو در نظر نشریه گاردین بهتر بوده است.
هر چند که رونالدو توانست نام خود را به عنوان بهترین گلزن چمپیونزلیگ به ثبت برساند؛ ولی این مسی بود که در لالیگا بسیار خوب گلزنی کرد و کفش طلا را از آن خود کرد. همین عملکرد انفرادی عالی مسی، باعث شده تا او به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی یوفا انتخاب شود.
نفر دوم در این فهرست، کریستیانو رونالدو است که موفق شد توپ طلا و عنوان د بست را از آن خود کند. با این حال گاردین به این موضوع توجهی نداشته و او را در رده دوم بهترین بازیکن سال قرار داده است. پس از رونالدو، نیمار در رده سوم قرار گرفته. او که با بارسا بسیار درخشان کار کرد، در تابستان راهی پاری سن ژرمن شد و در پاریس نیز بسیار درخشان ظاهر شد. همین عملکرد عالی باعث شده تا او در رده سوم بهترین های سال از نگاه گاردین قرار بگیرد.
نفر چهارم در این فهرست کوین دی بروین است. ستاره بلژیکی فصل گذشته با سیتی به دستاوردی نرسید؛ ولی این فصل آنها بسیار خوب ظاهر شده اند و نتایج درخشانی کسب کرده اند. هافبک بلژیکی بهترین بازیکن سیتی بوده و نقش مهمی در موفقیت این تیم در لیگ برتر داشته است. سیتی در حال حاضر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به یونایتد صدرنشین است و دی بروین نقش مهمی در این موضوع داشته است.
نفر پنجم هری کین است که بهترین گلزن لیگ برتر بوده و عملکردی استثنایی داشته است. ستاره انگلیسی با این عملکرد خوب، مورد توجه رئال قرار گرفته و سپیدپوشان قصد دارند برای به خدمت گرفتن او در تابستان آینده تلاش کنند. باقی فهرست به شرح زیر است:
6- لوکا مودریچ
7- روبرت لواندوفسکی
8- کیلیان امباپه
9- تونی کروس
10- ادن هازارد
11- سرخیو راموس
12- ایسکو
13- ادینسون کاوانی
14- پائولو دیبالا
15- لوئیس سوارز
16-جانلوئیجی بوفون
17- انگولو کانته
18-آنتوان گریزمان
19- مارسلو
20- سرخیو آگوئروبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟