تیم بانوان ایران چهارم شد/ تیم مردان در انتظار کسب مدال

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی٬ دومین روز از رقابت‌های تیراندازی اهداف پروازی قهرمانی آسیا در رشته تراپ بانوان با حضور 30 ورزشکار از هشت تیم برگزار شد که در نهایت تیم کشورمان با ترکیب مرضیه پرورش‌نیا، فاطمه امیری‌بهزادی و غزاله جهاندار توانستند با مجموع امتیاز 177 در مصاف با حریفان قدرتمند آسیایی در یکقدمی مدال برنز و در جایگاه چهارم بایستد.
در این مسابقه حساس در بخش انفرادی که در سه راند برگزار شد٬ مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز 63 عنوان هشتم٬ فاطمه امیری‌بهزادی با امتیاز 57 جایگاه نوزدهم و غزاله جهاندار با امتیاز 57 عنوان بیست‌ودوم را از آن خود کردند.
این نتایج در بخش انفرادی در حالی رقم خورد که تیم ملی کشورمان در دو سال گذشته در هیچ اعزام و رقابتی شرکت نداشت و این نتیجه نشان می‌دهد در صورت سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر به این ورزش Sport می‌توان به موفقیت‌های بهتر در مسابقات بعدی٬ امیدوار بود.
در این رقابت‌ها تیم‌های چین، کره شمالی و قزاقستان بالاتر از ایران و در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
امروز رقابت تیراندازان در رشته تراپ مردان در دو راند باقیمانده در حالی دنبال می‌شود که محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده و علی حافظی ترکیب تیم کشورمان را تشکیل می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟