مارادونا: من باید بیش از مسی و رونالدو توپ طلا می‌بردم

مارادونا به اعتقاد عده زیادی، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او دستاوردهای بزرگی در طول دوران فوتبالش کسب کرده ولی موفق به کسب توپ طلا نشد. حال پس از اینکه رونالدو Ronaldo پنجمین توپ طلا را از آن خود کرد، مارادونا مدعی شد که او باید بیش از رونالدو و مسی این عنوان را کسب می‌کرد.
او گفت:" رونالدو گفته که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است؟ به او بگویید انقدر مزخرف نگوید! بهترین؟ به نظر من، طبق آن چیز که من دیدم، آلفردو دی استفانو، کرویف و مسی، البته رونالدو هم می‌تواند باشد. مسی چه چیزی کم دارد که به مارادونا تبدیل شود؟ این چیزها اکتسابی نیست، باید در درون شما باشد. مسی نمی‌تواند بنشیند و با 20 بازیکن صحبت کند و به آنها انگیزه بدهد. او می‌گوید « بچه ها چه چیزی می‌خواهید از من بپرسید» و آنها هم سوالاتشان را مطرح می‌کند.
قدیم تر ها، بازی کردن سخت تر بود؟ به نظر من، سخت تر بود. رونالدو؟ او فوق العاده است، من از سخت کوشی او خیلی خوشم می‌آید. چیز دیگری که درباره او خیلی دوست دارم این است که وقتی تیم به او نیاز دارد، می‌درخشد. از زمان کرویف، بازیکنان زیادی نبوده اند که چنین کیفیتی داشته باشند. توپ طلا؟ به عنوان یک جایزه فکر می‌کنم اهدا آن به مسی و رونالدو خیلی حوصله سر بر شده است. چه بازیکنان دیگری شایسته آن هستند؟ شاید کاوانی، امباپه، ابراهیموویچ ولی نمی‌دانم. قبل تر ها، کاندید‌های بیشتری برای این عنوان بود، حداقل بیش از مسی و رونالدو."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟