قلعه‌نویی و قرار گرفتن در موقعیت نادر!

در ابتدای فصل هفدهم لیگ برتر که امیر قلعه نویی راهی اصفهان شد و هدایت ذوب آهن را برعهده گرفت، همگان روی این تیم به عنوان یک مدعی قهرمانی حساب باز کردند. اگرچه ذوب آهن لیگ را بد شروع نکرد و چند نتیجه خوب هم مانند تساوی در برابر استقلال Esteghlal در تهران و برد 6 بر صفر مقابل استقلال خوزستان به دست آورد؛ اما جایگاه این تیم در حال حاضر خوب نیست.
امیر قلعه نویی و شاگردانش در بازی روز گذشته با پرسپولیس بسیار امیدوار بودند که بتوانند ترمز تیم برانکو را بکشند و مانع قهرمانی این تیم در نیم فصل شوند؛ اما عملکرد بد این تیم با نمایش بی نقص پرسپولیس همراه شد تا یک شکست سنگین برای ذوب آهن رقم بخورد.
با این شکست ذوب آهن در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت و از کورس قهرمانی دورتر شد. حالا امیر قلعه نویی برای اینکه تیمش را در جدول بالا بکشد و بتواند یکی از تیم های بالانشین لقب بگیرد، کار بسیار سختی خواهد داشت.
قلعه نویی حالا در موقعیتی قرار گرفته که هیچ وقت تجربه اش نکرده است. او همواره عادت داشته تیم هایش در بالای جدول قرار بگیرند و به دنبال قهرمانی باشند. حتی سال گذشته که تراکتورسازی با مشکلات زیادی مواجه شد نیز تیم امیر قلعه نویی یکی از تیم های خوب لیگ بود و در نهایت هم به رده سوم رسید.
این اتفاقات در حالی رخ داده که احتمالا در نیم فصل چند ستاره ذوب آهن مثل احسان پهلوان از این تیم برای گذراندن خدمت سربازی جدا خواهند شد و کار برای اصفهانی ها سخت تر خواهد بود. بی تردید در چنین شرایطی همانطور که امیر قلعه نویی اعلام کرده، ذوب آهن نیاز به جذب چند بازیکن مطرح دارد تا در نیم فصل دوم تقویت شده و با شرایط بهتری پا به مسابقات بگذارد. باید دید قلعه نویی می تواند ذوب آهن را از بحران کنونی خارج کند یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟