مجری مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی را بهتر بشناسید

جمعه‌شب مراسم قرعه‌کشی جام جهانی‌ 2018 روسیه در کاخ کرملین مسکو برگزار خواهد شد. مراسمی که مربیان 32 تیم حاضر در جام جهانی، اسطوره‌های مستطیل سبز و تعداد زیادی از خبرنگاران در آن حضور خواهند یافت تا از نزدیک شاهد قرعه‌کشی باشند.

 

قرار است گری لینکر ستاره سابق فوتبال و مجری این روزهای شبکه تلویزیونی اسکای انگلیس همراه با ماریا کوماندنایا مجری روسی، اجرای این مراسم را به طور مشترک به عهده بگیرند. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید ماریا پیش از این در چه زمینه‌ای فعال بوده است.

 

مدلی که مجری است

وقتی از ماریا به عنوان مجری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی‌ نام برده شد، ابتدا همه از او به عنوان مدل یاد کردند اما حقیقت این است که بیشتر فعالیت هنری ماریا به گزارشگری و مجری‌گری اختصاص دارد تا مدلینگ. کوماندنایا بیش از 10 سال است در زمینه اجرا فعالیت می‌کند و خیلی فرصت حضور مقابل دوربین و کارهای تبلیغاتی را ندارد. عمده فعالیت او به اجرا در رسانه‌های ورزشی خلاصه می‌شود.

 

گزارشگر لیگ روسیه

کار اصلی ماریا گزارشگری در لیگ روسیه است. او هر هفته میکروفون را برمی‌دارد و به ورزشگاه‌های روسیه می‌رود تا از بازی‌های مهم لیگ کشورش گزارش تهیه کند. ماریای جوان همچنین مسئولیت مصاحبه با چهره‌های مطرح فوتبال روسیه را نیز به عهده دارد. او برای شبکه Match TV کار می‌کند.

 

تجربه کار در رادیو

ماریا که یک عضو فعال در عرصه رسانه‌های روسیه است، سابقه کار کردن در رادیو را هم داشته و آنجا برای شنوندگان اجرا می‌کرده است. او مجری شبکه Moscow FM بوده و صدایش برای مردم این شهر کاملاً آشناست.

 

حضور در جام کنفدراسیون‌ها

ماریا که یکی از معروف‌ترین مجریان روسیه به حساب می‌آید، در جام کنفدراسیون‌ها به عنوان گزارشگر حضور داشت و به تهیه گزارش می‌پرداخت. او در این تورنمنت با شبکه فاکس اسپورت قرارداد داشت و گزارش‌هایش به طور اختصاصی از این شبکه سرشناس پخش می‌شد.

 

حضور در آمریکا

تخصص ماریا اما فقط به فوتبال معطوف نمی‌شود. او در سایر ورزش‌ها هم کار گزارشگری را انجام داده است. کوماندنایا مدتی را در آمریکا حضور داشت و لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای و همچنین مسابقات هاکی روی یخ را پوشش می‌داد.

 

علاقه به بدنسازی و اسکی

مجری معروف روس علاوه بر کار اصلی که دارد به ورزش Sport کردن هم علاقه‌مند است. بدنسازی و اسکی دو ورزشی است که خانم ماریا خیلی آن را دوست دارد و برای حفظ آمادگی جسمانی‌‌اش همیشه این دو ورزش را انجام می‌دهد. عکس‌های او در فضای مجازی به خوبی علاقه ماریا به این دو ورزش را نشان می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 332756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟