پالس های مثبت برانکو و دو سال سخت

از مدت ها قبل بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ به وجود آمد. بعد از استعفای علی اکبر طاهری ، نیز این موضوع به عنوان یکی از چالش های اصلی مطرح و همواره در این باره از برانکو سوال شده است. او اما همه چیز را به آینده موکول کرد تا این که ظرف روزهای اخیر این موضوع شکلی جدی تر به خود گرفته است.
عکس با عابربانک
روز گذشته عکس برانکوایوانکوویچ در کنار حسین هدایتی در پیج های مختلف از جمله صفحه شخصی هدایتی منتشر شد. هدایتی در شرح این عکس نوشت که در صدد تمدید قرارداد برانکو است و در همین رابطه مذاکرات مثبتی هم با سرمربی کروات داشته است. هرچند هدایتی این پست را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد اما خیلی زود در فضای مجازی منتشر و مشخص شد که پرسپولیسی ها در عقد قرارداد با برانکو بسیار جدی هستند
مصاحبه برانکو
امروز مصاحبه ای از برانکو با یک رسانه کروات منتشر شد که در آن برانکو درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس و ادامه همکاری اش با این تیم صحبت کرده است. او در این مصاحبه می گوید:« من این جا احساس خیلی خوبی دارم. خودم و اعضای کادر فنی به این جا عادت کرده‌ایم و مردم ما را قبول دارند. دستیار اول من سرتن چوک، مارکو استیلینوویچ، مربی بدنساز و همین طور ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌ها و البته یک دروازه‌بان دیگر به نام بوژیدار رادوشوویچ در این جا شرایط خوبی داریم. ما در باشگاه بزرگی کار می‌کنیم که دارای ۴۰ میلیون هوادار است و به همین خاطر انتظار زیادی هم از تیم ما می‌رود و ما از این انتظارات آگاه هستیم. ما از شرایط زندگی و کاری در این جا هیچ ناراحتی نداریم. به همین خاطر بود که تصمیم گرفتیم قراردادمان را تمدید کنیم.» احتمالا اشاره برانکو به تمدید قبلی قراردادش است اما از آن می توان پالس های مثبتی در رابطه با تمدید قرارداد مجدد هم دریافت کرد چرا که او در ادامه هم می گوید:« این جا در حال‌ حاضر شرایطمان خیلی خوب است. علاوه بر این توانسته‌ایم انتظارات را بر آورده کنیم، به‌ هر حال ما حرفه‌ای هستیم و باید به فکر خانواده‌ خود نیز باشیم. پیشنهاداتی از کشورهای دیگر به دستم رسیده و باید ببینیم بهترین گزینه کدام خواهد بود که هم برای باشگاه و هم برای خودمان و هم برای هواداران خوب باشد.». آیا می توان حرف های برانکو را چراغ سبز او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس دانست و آیا آنطور که از این مصاحبه به نظر می رسد اگر خواست مالی برانکو و دستیارانش حل شود او در پرسپولیس ماندگار خواهد شد؟ فعلا که اینگونه است اگر در روزهای آینده اتفاق جدیدی رخ ندهد.
پروفسور و دو سال دشوار
برانکو روز گذشته اعلام کرد که پرسپولیسی ها به دنبال تمدید قرارداد دوساله با او هستند. این به آن معنا است که در صورت تمدید قرارداد برانکو در دو فصل 97-98 و 98-99 (2018-2019و 2019-2020) نیز هدایت سرخ ها را به عهده خواهد داشت. اما نکته اینجا است که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم است و این یعنی این تیم تا نیم فصل لیگ هجدهم نمی تواند بازیکنی بگیرد. البته مشکل این جا است که در نیم فصل معمولا بازیکن مطرحی در بازار Store نیست و این می تواند به این معنا باشد که پرسپولیس رسما از لیگ نوزدهم می تواند در نقل و انتقالات حضور جدی داشته باشد. با این وصف برانکو حداقل یک فصل را بدون بازیکن و نیروی جدید باید سپری کند و این در حالی است که پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان فصل جدید نیز حضور داشته باشد. اما چه کسی بهتر از برانکو وجود دارد؟ او این تیم را خودش ساخته و بهتر از هرکسی پرسپولیس را می شناسد و به نظر کماکان پروفسور بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت سرخ ها حداقل تا دوسال آینده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟