آخرین تحولات پرسپولیس از زبان عضو هیات مدیره

حاجی بیگی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین اتفاقات جلسه هیات مدیره و خروجی آن گفت: امروز جلسه فوق العاده داشتیم در باشگاه، پیرو استعفایی که آقای طاهری به وزیر ورزش Sport و جوانان داده بودند با توجه به وضعیت باشگاه و همچنین منع بکارگیری بازنشستگان، علیرغم میل باطنی وزیر محترم و با تقدیر بابت عملکرد موفق و نتایج درخوری که کسب کرده بودند، از زحمات و تلاش ایشان تشکر کردند. در همان نامه تشکر اعلام شد هیات مدیره فردی را به عنوان سرپرست از اعضای هیات مدیره را معرفی کنند تا سکان باشگاه را برعهده بگیرند. با شناختی که آقای گرشاسبی از شرایط ورزش و این باشگاه داشتند در نهایت مقرر شد او در حال حاضر سرپرستی باشگاه را برعهده بگیرند. 
وی در مورد علی اکبر طاهری و اینکه او از سمت هیات مدیره باشگاه نیز استعفا داده نیز گفت: آقای طاهری در هر جا که هستند موفق باشند و همواره یار و پشتیبان باشگاه خواهند بود. امیدوار هستیم باشگاه مسیر پیشرفت خود را ادامه دهند و اعضای باشگاه بتوانند کار خود را کار خود را در مسیر قهرمانی به بهترین شکل دنبال کنند.
حاجی بیگی در خصوص اینکه با کناره گیری طاهری چه کسی جانشین او در هیات مدیره خواهد شد گفت: فرد جانشین طاهری را خود وزیر ورزش را انتخاب خواهد کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره با برانکو برای ادامه همکاری در این باشگاه گفت: ما هیچ مشکلی نداریم. ایشان هم تمایل خود را برای ادامه همکاری اعلام کرده و دوستان و هواداران هم نگران این موضوع نباشند و مطمئن باشند که قرارداد برانکو تمدید خواهد شد.
حاجی بیگی در مورد انتشار اسناد مربوط به پاداش‌های طاهری گفت: این موضوع تنها در حد حرف است و هیچ دلیل محکمه پسندی ندارد. حداقل در زمانی که بنده در این باشگاه حضور دارم چنین اتفاقاتی را تایید نمی‌کنم. در هر جلسه هیات مدیره پرداخت‌ها و... را تحویل می‌دادند و هیچ مشکلی از این بابت آقای طاهری نداشتند. در مورد اسنادی که میگویید مربوط به سال 94 تا 95 است بنده اطلاعی ندارم.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مربوط به اسپانسرهای کنونی و سابق باشگاه و اینکه چه تعاملی برای رفع مشکلات مالی باشگاه صورت گرفته اینطور پاسخ داد: طلب قبلی ما بابت سامانه گذشته بود و مشخص است و این پول در حساب بوده و باید پرداخت می‌شد. در خصوص قرارداد کنونی هم در حال تایید موضوع هستیم تا مشکلات برطرف شود.
حاجی بیگی در خصوص احضار علیرضا بیرانوند به باشگاه و توضیح درباره اظهاراتش گفت: الحمدالله آقای بیرانوند شب گذشته عذرخواهی کردند و بنده نیز جا دارد همینجا از هواداران باشگاه عذرخواهی کنم. امیدوارم دیگر تکرار نشود، ما هرچه داریم از وجود هواداران است و باید آنها را حفظ کنیم. ان شالله مشاهده نکنیم رفتاری علیه آنها صورت گیرد تا دل هواداران آرزده شود.
وی ادامه داد: هنوز بحث مان ادامه دارد و بحث جدیدی صورت نگرفته و او در کنار تیم خواهد بود.
حاجی بیگی در پایان در واکنش به اینکه کمیته انضباطی در باشگاه پیش بینی نشده تا به اینگونه بحث ها ورود کند گفت: همین امروز این بحث مطرح شد تا از هفته آینده تشکیل کمیته انضباطی در دستور کار قرار گیرد تا این بحث‌ها در آن مطرح و تصمیم گیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟