عبدالرحمن! شایسته حضور در بهترین‌ها نیستی

در میان سه نامزد نهایی کسب عنوان مرد سال قاره آسیا بار دیگر نام عمر عبدالرحمان ستاره تکنیکی و کاپیتان تیم ملی امارات و باشگاه العین هم به چشم می خورد. بازیکنی که امسال به هیچ عنوان قابل توجه تیمی در رده باشگاه و ملی نرسید اما باز هم در فهرست سه کاندیدای نهایی قرار گرفت تا بلکه از عنوان سال گذشته خود دفاع کند.
عمر عبدالرحمان در ابتدای صحبت های خود در کنفرانس خبری امروز در بانکوک گفت:«بزرگ ترین ضعف فوتبال آسیا مارکتینگ است در غیر این صورت استعدادهایی در آسیا هستند که بتوانند نقش های مهمی را در تیم های بزرگ بر عهده بگیرند اما متاسفانه به خاطر همین ضعف بزرگ کمتر در دید قرار می گیرند».
عموری در ادامه با این سئوال مایکل چرچ خبرنگار معروف حوزه فوتبال آسیا روبرو شد که با توجه به حذف از لیگ قهرمانان و ناکامی با تیم ملی امارات در راه صعود به جام جهانی 2018 از حضور در بین نامزدهای مردسال آسیا شگفت زده نشدی ؟ او جواب داد:« به هیچ وجه شگفت زده نیستم. اگر به آمار و اعداد و گل های العین در فصل گذشته دقت کنید یا نمایش ما را در بازی های ملی ببینید علت حضور من در اینجا را متوجه خواهید شد».
ستاره اماراتی ها درباره سومین حضور در بین بهترین های آسیا تصریح کرد:« من دوست دارم بیش از این ها در بین بهترین ها باشم و حد و مرزی برای خودم تعیین نکرده ام. دوست دارم هرسال در بین بهترین ها باشم و در سال جدید هم همه عناوین را با تیم ملی و باشگاهی ام کسب کنم».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟