قلی‌زاده: داور به هر سایپایی رسید اخراجش کرد

علی قلی‌زاده مهاجم سایپا روز گذشته و در دیدار برابر مشکی‌پوشان توانست تنها پاس گل تیمش را مهیا کند تا تیمش را صاحب یک پیروزی شیرین کند. هرچند او در ادامه به دلیل درگیری با یکی از بازیکنان تیم مشکی‌پوشان توسط داور اخراج شد. 
قلی‌زاده در این مورد به ورزش Sport سه می‌گوید: مهم نیست، یک درگیری مثل تمام درگیری‌های بین بازیکنان بود و داور هر دوی ما را اخراج کرد. 
وی علت این موضوع را به اخراج محمدرضا سلیمانی نسبت می‌دهد و می‌گوید: داور انگار نمی‌خواست ما در این بازی پیروز باشیم و خطاهای محمدرضا سلیمانی را که به نظرم اصلا هم خشن نبود، تکل خطرناک اعلام کرد و با 2 کارت زردی که به او نشان داد موجب اخراج او شد. پس از آن هم اعتراض‌های علی دایی و بهزاد غلامپور را به حق ندانست و آن دو را هم از کنار زمین اخراج کرد. این همه اخراجی در یک بازی واقعا به حق است؟! فکر می‌کنم داور نمی خواست ما برنده باشیم اما ما 9 نفره توانستیم پیروز میدان باشیم. 
او در مورد ارسال پاس گلش هم می‌گوید: فرقی نمی‌کند چه کسی آن توپ را گل می‌کرد خودم یا محمد عباس‌زاده؛ ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت و پیروزی تیم سایپا تلاش می‌کنیم نه موفقیت‌های فردی‌مان. از اینکه در گل و موفقیت تیم مثمرثمر بودم خوشحالم و امیدوارم سایپا در دو بازی آینده‌اش هم امتیازات کامل دیدارهایش را به دست بیاورد و در بین بالانشین قرار گیرد. 
قلی‌زاده بازی هفته آینده‌شان با گسترش را یک دیدار حساس می‌داند و در این رابطه می‌گوید: ما در دیدار با گسترش کمبودهای بسیاری داریم به جز آن ما سرمربی خودمان را روی نیمکت نداریم و اتفاقات این بازی شرایط بازی هفته آینده‌مان را سخت کرده است اما به بچه‌های تیم ایمان دارم و می‌دانیم که با تمام قوا از پس حریف برخواهند آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟