عباس‌زاده: سایپا به اوج برمی‌گردد

جام حذفی نمایش پدیده‌های فوتبال ایران است و همه به نوعی می‌خواهند بهترین بازیشان را به نمایش بگذارند تا بتواند از فینال هر بازی گذر کنند و تیمشان را پدیده و قهرمان جام حذفی کنند. 
وی افزود: من سال گذشته و زمان حضورم در رقابت های لیگ دسته اول مقابل اکسین بازی کرده ام و گل هم زدم. روی این تیم شناخت نسبی دارم و می‌خواهم در این مسابقه به تلافی باخت مقابل تراکتور در هفته پنجم گلزنی کنم. 
او اضافه کرد: سال گذشته در رقابت‌های جام حذفی من نتوانستم مقابل نفت گلزنی کنم و می خواهم امسال جبران سال گذشته را کنم. تمام تلاشم را برای آقای گلی در لیگ برتر خواهم کرد اما به آقای گلی در جام حذفی هم فکر می کنم و تمام توانم را برای رسیدن به این جایگاه خواهم کرد. 
مهاجم سایپا در خصوص شکست‌شان مقابل تراکتور در هفته پنجم هم می‌گوید: آن بازی دو هفته‌ای است که گذشته و سایپا در این یکی، دو هفته تمام فکر و ذکرش روی جبران آن بوده حالا هم در جام حذفی و هم در رقابت‌های لیگ برتر. مطمئنا ما مجددا به روزهای اوجمان برخواهیم گشت و از آن باخت درس‌های خوبی می‌گیریم تا دیگر امتیاز از دست ندهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟