پیش بازی سوئد - ایتالیا

ایتالیا پس از نمایش های متوسط در گروه D، نتوانست حریف اسپانیا برای صدرنشینی در گروهش شود و در نهایت دوم شد. آنها به دیدار پلی آف صعود کردند و حالا باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف سوئد بروند تا برنده این دو دیدار راهی جام جهانی شود. ایتالیا از سال 1958 در تمامی جام های جهانی حضور داشته و شاگردان ونتورا امیدوارند رکورد 60 ساله شکسته نشود. هر چند که سوئد نیز نشان داده می‌تواند حریف قدرتمندی باشد ولی ایتالیا هیچ بهانه ای برای عدم کسب پیروزی نخواهد داشت.
سوئد در 8 بازی خود در خانه، تنها متحمل 1 شکست شده و 4 پیروزی و 3 تساوی سهم آنها در دیگر بازی ها بوده است. ایتالیا نیز در 5 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده و 4 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است. با این حال، آخرین دیدار دو تیم که در یورو 2016 برگزار شد، با برتری 1-0 ایتالیا به پایان رسید.
در مجموع 11 تقابل دو تیم، 6 پیروزی برای ایتالیا و 5 تساوی به دست آمده و سوئد تا به حال موفق به شکست ایتالیا نشده است. به علاوه آخرین بار در مقدماتی جام جهانی 2014، سوئد در پلی آف به مصاف پرتغال رفت و در مجموع 4-2 شکست خورد. آخرین حضور ایتالیا در پلی آف به سال 1998 باز می‌گردد که آنها موفق شدند روسیه را شکست داده و در رقابت ها حضور بیابند.
آمار در همه جهت حاکی از برتری احتمالی ایتالیا خواهد بود ولی باید دید که شاگردان ونتورا قادر به شکست سوئد خواهند بود یا نه.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 325927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟