استقلال قدیمی بانی بزرگداشت مرحوم پورحیدری

در اولین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری ، مردی که به او لقب "پدر استقلال" داده شد این بار تمام پیشکسوتان همین طور ستاره های فعلی استقلال Esteghlal حضور داشتند تا این مراسم که در سالن همایش های صداو سیما برگزار شده بود، به بهترین نحو اجرا شود.
مراسمی که نه توسط باشگاه استقلال بلکه به همت و حمایت یکی از طرفداران سابق این تیم که خود نیز سابقه فعالیت اجرایی در باشگاه را داشت، برگزار شد. فردی که اصلا دوست نداشت نامی از او به میان بیاید و تنها به عنوان بانی تمام هزینه های این مراسم آبرومند را برعهده گرفت که انتظار می رفت حداقل نامی از او در این مراسم برده شود.
بانی مراسم سالگرد منصور پورحیدری به عنوان یکی از طرفداران دو آتشه باشگاه استقلال که نامش بین ما محفوظ است و خود نیز تمایلی به اعلام آن ندارد بعد از مدت ها بیشتر پیشکسوتان استقلال، بازیکنان فعلی همین طور چهره های شاخص فوتبال ایران را برای گرامیداشت یاد و خاطره پدر استقلال دور هم جمع کرد که امیدواریم مراسم های از این دست برای تحکیم چهره های ماندگار فوتبال ایران باب شود ، البته در این راه نیاز است به کسانی که این مراسم ها را برگزار می کنند، توجه بیشتری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟