پیش بازی میلان - جنوا

میلان در فرم بسیار ضعیفی از ابتدای فصل قرار دارد و نتوانسته نتایج خوبی تا به اینجا کسب کند. آنها در 8 بازی، 4 پیروزی و 4 شکست تجربه کرده اند و با 12 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند. نراتزوری ها همچنین در 3 بازی اخیر خود در سری آ، 3 شکست متحمل شده اند و وضعیت خوبی ندارند. مونتلا از سوی هواداران و مدیریت به شدت تحت فشار است و نیاز به کسب پیروزی در این دیدار حساس دارد.
در سوی دیگر، جنوا با 5 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است. هر چند که آنها از ابتدای فصل، 5 شکست و 2 تساوی کسب کرده بودند ولی هفته گذشته موفق شدند کالیاری را شکست داده و اولین پیروزی خود در رقابت های امسال را به دست آورند. همچنین آمار جنوا مقابل میلان بسیار قابل توجه است. آنها در 6 بازی اخیر، 4 پیروزی مقابل میلان کسب کرده اند و دو بازی دیگر با پیروزی نراتزوری ها به پایان رسیده است.
میلان برای این بازی، آندره آ کونتی و آنتونلی را در اختیار ندارد و در آن سو، کوفیه و اسپولی در اختیار جنوا نخواهند بود. تقابل عادل تعرابت، هافبک که عملکرد خوبی در این فصل داشته با تیم سابقش، از تقابل‌های دیدنی این بازی خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟