امید برانکو و جلالی به قرمزهای شمال

سپیدرود رشت در یازدهمین تجربه لیگ برتری خود برابر تیمی قرار می گیرد که فصل گذشته رقیب آنها برای صعود به لیگ برتر بود و امسال مدعی صدرنشینی است. قرمزهای شمال که با عبور از هفته های ابتدایی لیگ، از انتهای جدول فاصله گرفته اند، حالا در میانه های جدول حضور دارند و تلاش می کنند تا بتوانند با کسب امتیازات در هفته های میانی لیگ، حداقل بقای خود را قطعی کنند و البته رتبه مناسبی را برای خود دست و پا کنند.
نتیجه گیری سپیدرود رشت برابر پارس جنوبی می تواند رتبه این تیم در میانه جدول را تثبیت کند و البته ترمز این تیم را بکشد؛ شکست ناپذیری تیم نظر محمدی برابر پارس جنوبی اتفاقی است که پرسپولیس و پیکان امید زیادی به آن دارند تا بتوانند رتبه های اول و دوم خود در جدول رده بندی را حفظ کنند.
پارس جنوبی با 22 امتیاز، یک امتیاز از دو تیم پرسپولیس و پیکان کمتر دارد و اگر تیم نظر محمدی بتواند پارس جنوبی را در جم متوقف کند، جلالی و برانکو شادترین سرمربیان لیگ خواهند شد. دو تیم بالا نشین لیگ برتر امید زیادی دارند تا این اتفاق رخ دهد تا بتوانند با رتبه های اول و دوم به استقبال نیم فصل بروند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟