انصاری در دفاع چپ خوشحال نیست

محمدانصاری به عنوان یک مدافع چپ جوان و گمنام به پرسپولیس آمد اما خیلی زود به ترکیب پرسپولیس رسید. بازی رفت پرسپولیس و ملوان در انزلی و دور رفت لیگ پانزدهم محل تولد مدافع چپی متفاوت در فوتبال ایران بود. انصاری در این بازی نیمکت نشیت وحید حیدریه بود که آن زمان مدافع فیکس تیم امید ایران بود اما مصدومیت حیدریه در همان دقایق ابتدایی باعث شد تا شماره 15 پرسپولیس خیلی زود تبدیل به مهره ثابت برانکو شود.
نمایش انصاری در دفاع چپ و در لیگ پانزدهم باعث شد تا پرسپولیسی ها که مدت ها با مشکل دفاع چپ مواجه بودند از تولد یک مدافع چپ متخصص خوشحال باشند اما در لیگ شانزدهم یارگیری عجیب پرسپولیس در خط دفاع باعث شد تا این تیم با کمبود مدافع وسط مواجه شود و برانکو تلاش کند تا از محمد انصاری یک مدافع وسط بسازد و موفق هم بشود. انصاری حتی در پیش فصل لیگ شانزدهم یک دوره کلاس های مربیگری رفت و در قلب دفاع پرسپولیس درخشید به طوری که کارلوس کی روش نیز او را به تیم ملی دعوت و در دو بازی آخر تیم ملی در ترکیب ثابت به میدان فرستاد.
شجاع یا انصاری؟
در لیگ هفدهم وقتی شجاع خلیل زاده مدافع محبوب برانکو به پرسپولیس پیوست کمتر کسی باور می کرد که او جانشین محمد انصاری در قلب دفاع شود. آنقدر انصاری عملکرد خوبی داشت و آنقدر مورد تایید برانکو بود که مصدومیت سیدجلال حسینی و دوری چند هفته ای اش از میادین باعث شد تا همه فکر کنند امسال زوج اصلی خط دفاع پرسپولیس انصاری و شجاع هستند اما بازگشت سیدجلال باعث شد تا محمدانصاری به دفاع چپ منتقل شود.
شماره 15 خوشحال نیست
با وجود آنکه محمد انصاری در دوبازی اخیر تیمش در پست تخصصی اش دفاع چپ بازی کرده اما به نظر می رسد او از بازی در این پست خوشحال نیست. او البته در آخرین مصاحبه اش بعد از بازی گفت که :«هرکجا برانکو بگوید بازی می کنم» اما او شادابی و اشتیاقی را در ماه های اخیر در دفاع وسط پرسپولیس داشته است را در دوبازی اخیرش در دفاع چپ نداشته و به نظر شماره 15 بازی در دفاع وسط را به دفاع چپ ترجیح می دهد و شاید مهمترین دلیلش این باشد که او به عنوان دفاع وسط ملی پوش شد و برای تیم ملی بازی کرد و ممکن است بازی در دفاع چپ او را از ترکیب تیم ملی دور کند چرا که تیم ملی در دفاع چپ میلاد محمدی و احسان حاج صفی را دارد که کی روش بشدت به بازی شان در این پست اعتقاد دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟