ادامه ناکامی جودوکاران جوان ایران در رقابت‌های جهانی/مرادی و باغچقی هم حذف شدند

در ادامه رقابت‌های جودوی جوانان جهان که در زاگرب پایتخت کرواسی در جریان است، در سومین روز این رقابت‌ها دو نماینده ایران به روی تاتامی رفتند که با شکست مقبل رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
جوادمرادی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم ایران در مبارزه نخست مقابل جودوکاری از کشور فرانسه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
قاسم باغچقی نیز در وزن ۹۰- کیلوگرم ابتدا جودوکار برزیلی را شکست داد اما در دومین مبارزه مقابل نماینده پرتغال در ۴۶ ثانیه ایپون شد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
پیش از این جعفر فیروزآبادی در وزن ۶۰- و علیرضا خجسته یکی از شانس‌های کسب مدال برای ایران در وزن ۶۶- کیلوگرم نیز با شکست مقابل رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
شنبه در روز پایانی این رقابت‌ها و در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم و در حضور ۳۱ جودوکار، علی پرهیزکار در گام نخست برابر نماینده اتریش به میدان می‌رود و در صورت برتری، برنده اسلونی و فنلاند حریف پرهیزکار در مبارزه دوم خواهد بود.
هم‌چنین حمیدرضا ملک‌زاده در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم ابتدا با جودوکار آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت برتری در مبارزه دوم برابر جودوکار هلند به روی تاتامی می‌رود. در این وزن ۲۷ جودوکار حضور دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟